ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 آبان 1390     |     کد : 27398

پيكر فرمانده گروهان تخريب امام زمان (عج) تشييع شد

پيكرپاك شهيد محرم شهبازيان فرمانده گروهان تخريب امام زمان (عج) تشييع شد.

پيكرپاك شهيد محرم شهبازيان فرمانده گروهان تخريب امام زمان (عج) تشييع شد.

به گزارش روز سه شنبه سپاه عاشورا، مراسم تشيع پيكر پاك شهيد شهبازيان با حضور فرماندهان و مسوولين سپاه استان، بسيجيان و پاسداران در سپاه عاشورا برگزار شد.
در اين مراسم سرهنگ عبدالعلي ابراهيمي مطلق فرمانده تيپ مكانيزه امام زمان(عج) گفت: شهيد شهبازيان از نيروهاي خستگي ناپذيري بود كه همواره به آرزوي شهادت در عمليات هاي محوله عليه پژاك، حضور پيدا مي كرد و آخرين بار كه مي خواست شگرد تاكتيكي دشمن را در ميادين مين بدست آورد، در اثر انفجار چاشني پنهان شده در دل مين به آرزوي ديرينه اش رسيد.
وي افزود: در ماموريت شمالغرب، تيپ مكانيزه امام زمان(عج) ضربه سختي به دشمن وارد و تمام خواسته هاي نظام را برآورده كرد و اين به واسطه شهدا بود.
وي همچنين تاكيد كرد: عظمتي كه اين بزرگوار در عملياتها عليه پژاك خلق مي كرد حاصل توان تخصص و تفكر نظامي گري وي بود و مهارتهاي او در استان زبانزد بوده و ارتباط معنوي عالي با معبودش داشت.
فرمانده تيپ مكانيزه امام زمان(عج) در ادامه با بيان اين كه جنگ حق عليه باطل تا پايان تاريخ ادامه خواهد داشت، گفت: استكبار جهاني به خاطر شكست مفتضحانه اي كه در مقابله با انقلاب اسلامي خورده، دست از دسيسه چيني عليه نظام اسلامي بر نخواهد داشت و لذا تلاش مي كند با توسل به ايادي مزدورش در منطقه در قالب جنگ نرم وسخت بتواند شكست هايش را جبران كند.
محرم شهبازيان در حين انجام تحقيقات بر روي مين هاي به جا مانده از گروهك پژاك به فيض شهادت نايل آمد.
شهيد شهبازيان در سال 1351 در شهرستان اهر ديده به جهان گشود و در 15 سالگي در جبهه هاي حق عليه باطل حضور يافت و در عملياتهاي كربلاي 5 و شلمچه در رديف جانبازان شيميايي قرار گرفت و بعد از جنگ نيز در عملياتهاي محوله عليه پژاك حضور مستمري داشت تا اينكه هنگام تحقيق روي مين گروهك پژاك، به آرزوي ديرين خود شهادت دست يافت.


نوشته شده در   چهارشنبه 4 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode