ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 3 شهريور 1390     |     کد : 24432

دانشگاهيان تبريز مردم را براي شركت در راهپيمايي روز قدس فرا خواندند

دانشگاهيان دانشگاه هاي تبريز و فرهنگيان آذربايجان شرقي روز چهارشنبه با انتشار بيانيه هاي جداگانه اي ضمن آمادگي براي حضور در راهپيمايي روز قدس از عموم مردم خواستند با حضور پرشور حمايت همه جانبه خود را از ملت فلسطين اعلام دارند.

دانشگاهيان دانشگاه هاي تبريز و فرهنگيان آذربايجان شرقي روز چهارشنبه با انتشار بيانيه هاي جداگانه اي ضمن آمادگي براي حضور در راهپيمايي روز قدس از عموم مردم خواستند با حضور پرشور حمايت همه جانبه خود را از ملت فلسطين اعلام دارند.


به گزارش ايرنا، در بيانيه دانشگاه تبريز كه نسخه اي از آن به ايرنا نمابر شد آمده است: روز جهاني قدس، روز عهد و پيمان مقدس الهي است كه قلوب مسلمين را به هم گره زده و در برگه هاي زرين تاريخ حك شده است.
اين بيانيه افزوده است: دانشگاهيان تبريز با اعلام انزجار از رژيم غاصب صهيونيستي و تجديد بيعت با آرمان هاي پاك امام راحل و نايب برحقش حضرت آيت الله خامنه اي بار ديگر همبستگي و اتحاد خود را در راهپيمايي روز جهاني قدس به نمايش خواهند گذاشت و از همه مردم ولايي و هوشيار ايران اسلامي نيز مي خواهند تا در اين راهپيمايي حضور پرشور بيابند.
دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي تبريز نيز در بيانه اي اعلام كردند: روزجهاني قدس ، روز تجلّي صلابت و عظمت جهان اسلام، روز وحدت همه انسانهاي عدالت خواه و عزّت طلب و روزخروش يكپارچه امّت اسلام عليه كفر و روز ابراز انزجار از صهيونيزم و امپرياليسم غاصب و جنايتكار است.
اين بيانيه افزوده است: دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي واحد تبريز همراه و همگام با تمامي اقشار ملّت مسلمان با حضورگسترده خود در راهپيمايي روز جهاني قدس، ضمن تجديد ميثاق با رهبر معظم انقلاب، همبستگي خود را با آرمان ها و مبارزات حق طلبانه مردم مظلوم فلسطين و خشم وانزجار خود را از جنايات آمريكاي جهانخوار و صهيونيزم بين الملل به گوش جهانيان خواهند رساند.
دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني تبريز نيز با صدور بيانيه اي از اساتيد، اعضاي هيات علمي، كاركنان و دانشجويان و اقشار مختلف مردم روزه‌دار و مؤمن براي شركت در راهپيمايي پرصلابت و دشمن شكن روز قدس دعوت كرد.
فرهنگيان آذربايجان شرقي نيز در بيانيه اي بر لزوم حضور پرشور در راهپيمايي روز جهاني قدس تاكيد كرده و يادآور شده اند: فرهنگيان فهيم و هميشه در صحنه استان آذربايجان شرقي اعلام مي دارند كه پيشاپيش دانش‌آموزان عزيز و شانه به شانه خواهران و برادران روزه‌دار در راهپيمايي باشكوه روز جهاني قدس شركت كرده و با شعارهاي كوبنده خشم و نفرت خودشان را از رژيم غاصب صهيونيستي و استكبار جهاني ابراز خواهند كرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 3 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode