ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 20 مرداد 1390     |     کد : 23787

استاندار آذربايجان‌شرقي: روحيه سرمايه‌گذاري در كشور بالاست

استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: روحيه سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در كشور بالاست.

 
استاندار آذربايجان‌شرقي گفت: روحيه سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در كشور بالاست.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، احمد عليرضا بيگي ظهر امروز در حاشيه افتتاح سه واحد صنعتي با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در آذربايجان‌شرقي تاكيد كرد: با فراهم شدن زيرساخت‌هاي لازم براي صنايع استان در برهه‌اي از زمان كه با بحران اقتصادي در جهان مواجه هستيم، پاگيري چنين واحدهاي توليدي نشان از بالا بودن روحيه سرمايه‌گذاران براي سرمايه‌گذاري در كشور است.
وي تصريح كرد: اكنون شاهد احداث يا توسعه واحدهاي توليدي هستيم كه براي آينده بسيار نويدبخش است و با ادامه اين روند مي‌توانيم 163 هزار تعهد شغلي خود به دولت را محقق كنيم.
استاندار آذربايجان‌شرقي افزود: واحدهاي به بهره‌برداري رسيده با سرمايه‌گذاري شخصي و بهره‌مندي حداقلي از تسهيلات دولتي امكان اشتغال براي نيروهاي جوان و تحصيلكرده در استان را فراهم ساخته است.
وي در ادامه گفت: سرمايه‌گذاري اين واحدهاي توليدي در مجموع 200 ميليارد ريال را شامل مي‌شود كه براي 500 نفر نيز ايجاد اشتغال كرده‌اند و در برنامه‌هاي آينده خود طرح‌هاي توسعه را نيز در نظر گرفته‌اند.
بيگي همچنين اضافه كرد: امروز يكي از مديران واحدهاي توليدي كه در بحث مجموعه‌سازي خودرو فعاليت داشت از آمادگي براي ايجاد شغل براي 500 نفر تا پايان سال در صورت حل مشكلات مجوز شهرداري و از كمبود نيروي متخصص در زمينه ماشين‌هاي تراش به تعداد 100 نفر خبر داد.
وي اظهار كرد: چنين خبرهايي اميدبخش براي صنعت استان و كشور است و اينكه با وجود تبليغات سوء عليه هدفمندي يارانه‌ها و وجود تحريم‌هاي مختلف عليه كشورمان، چرخ صنعت كشورمان با اراده و سرعت بيشتري به گردش در آمده است، خود جاي تقدير از همه زحمتكشان و دلسوزان نظام دارد.
استاندار آذربايجان‌شرقي امروز سه واحد توليد سيسموني كودك، مبلمان اداري و منزل همچنين مجموعه قطعه‌سازي خودروهاي سواري و گوني‌بافي را افتتاح كرد.


نوشته شده در   پنجشنبه 20 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode