ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 3 مرداد 1390     |     کد : 22906

نصب بزرگ‌ترين پرچم نوري كشور در تبريز

شهردار تبريز گفت: بزرگ‌ترين پرچم نوري LED جمهوري اسلامي ايران بر فراز بلندترين نقطه پارك جنگلي و تفرجگاه عون بن علي (عينالي) نصب شد.

 شهردار تبريز گفت: بزرگ‌ترين پرچم نوري LED جمهوري اسلامي ايران بر فراز بلندترين نقطه پارك جنگلي و تفرجگاه عون بن علي (عينالي) نصب شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين اظهار داشت: اين پرچم در ابعاد 30*10 با 300 متر مربع مساحت و با استفاده از 2430 لامپ LED در ارتفاعات عون بن علي در محدوده طرح جنگل كاري و تفرجگاهي عينالي نصب شده كه در تاريكي شب از بيشتر نقاط شهر تبريز قابل مشاهده است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود تاكيد كرد: طرح جنگلكاري و تفرجگاهي عون بن علي در 5هزارو 216 هكتار واقع شده و با احداث بناي يادمان شهداي گمنام، بقعه عون بن علي، تله كابين، رستوران، توربين‌هاي بادي، راه‌هاي دسترسي مناسب، مبلمان شهري و ديگر امكانات در طول سال آماده پذيرايي از گردشگران و زائران است.

*استقبال گسترده مسافران تابستاني از اتوبوس‌هاي تبريزگردي
شهردار تبريز از استقبال و رضايت بالاي گردشگران و مسافران تابستاني از خدمات اتوبوس‌هاي تبريزگردي در ايام تعطيلات تابستاني خبر داد.
نوين با اعلام اين كه طرح راه‌اندازي اتوبوس‌هاي تبريزگردي به عنوان ابتكار سال‌هاي اخير شهرداري تبريز در ايام تابستان، نقش قابل توجهي در افزايش سطح رضايتمندي شهروندان تبريز و نيز مسافران و گردشگران نوروزي و تابستاني داشته است، افزود: در تابستان امسال نيز شهرداري تبريز با آماده‌سازي و استقرار ده‌ها دستگاه اتوبوس ويژه و مجهز در قالب طرح تورهاي تبريزگردي ، زمينه را براي استفاده مناسب، آسان و كم‌هزينه مسافران تابستاني تبريز براي عزيمت به اماكن تاريخي و باستاني، موزه‌ها و تفرجگاه‌هاي موجود در شهر اولين‌ها و نيز بازديد از جلوه‌هاي ماندگار و منحصر به فرد تاريخ تبريز كهن فراهم كرد كه خوشبختانه اجراي اين طرح توانست موجبات رضايتمندي شهروندان و مسافران را در ايام تابستان فراهم سازد.
شهردار تبريز در عين حال خاطرنشان كرد: حضور راهنمايان گردشگري در اتوبوس‌هاي تبريزگردي و ارائه توضيحات و اطلاعات لازم در خصوص قدمت و پيشينه تبريز ، تاريخچه و قدمت آثار تاريخي و اماكن مورد بازديد و نيز معرفي تبريز و آداب و سنن اين خطه توسط راهنمايان گردشگري شهرداري تبريز از جمله شاخص‌ها و عوامل موثر در جلب رضايتمندي شهروندان و مسافران تابستاني بوده‌است.
وي در بخش ديگري از سخنان خود از تبريز به عنوان يكي از گردشگر‌ پذيرترين شهرهاي ايران ياد كرد و گفت: در سايه تحولات عمراني، خدماتي و رفاهي ايجاد شده در حوزه مديريت شهري تبريز طي سال‌هاي اخير، اين شهر در رديف گردشگر پذيرترين شهرهاي كشور قرار گرفته و همه ساله و در ايام نوروز و تابستان، مردم ميهمان‌نواز تبريز پذيراي خيل عظيمي از گردشگران داخلي و خارجي از گوشه و كنار ايران و جهان هستند.


نوشته شده در   دوشنبه 3 مرداد 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode