ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 آبان 1402     |     کد : 202157

رضا مرادصحرایی:

نسل طوفان بساط استکبار را برخواهد چید

وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه نسل طوفان بساط استکبار را برخواهد چید، گفت:

 وزیر آموزش و پرورش، با بیان اینکه نسل طوفان بساط استکبار را برخواهد چید، گفت: ما با صلح به دنیا پیام داریم و برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا می‌خواهیم دنیای بی اسرائیل را به تصویر بکشیم و نشان دهیم اگر استکبار نباشد چه می‌شود.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، رضا مراد صحرایی، امروز، هشتم آبان‌ماه، در اجتماع ۱۰ هزار نفری نسل طوفان در تبریز اظهار کرد: الگوی دانش‌آموزان ما شهیدان «حسین فهمیده» و «آرمان علی وردی» است و آنها می‌خواهند کودکان غزه و فلسطین در آرامش و امنیت باشند و دشمن صهیونیستی محو و نابود شود.

وی ادامه داد: امروز برخی کشور‌های عربی شریک ظالمان هستند در حالی که طبق مبانی اسلام اگر کسی ظلمی ببیند و پیام مظلومیت قومی را بشنود و کاری نکند مسلمان نیست.

صحرایی گفت: پیام دانش‌آموزان ایرانی به تمام کشور‌های مسلمان این است که دانش‌آموزانتان را به میدان بیاورید تا «مرگ بر اسرائیل» را فریاد بزنند.

وزیر آموزش و پرورش، با اشاره به شهادت ۳۶ هزار دانش‌آموز ایرانی در دوران دفاع مقدس گفت: ما ایرانیان طبق فرموده امام راحل، رهبر خود را دانش‌آموزی می‌بینیم که نارنجک به کمر بست و جانش را در راه دفاع از میهن فدا کرد.

وی ادامه داد: امروز شاهد و ناظر این همایش، معلمان شهید ما هستند که به جنگ کفر رفتند؛ مدرسه قوی ضامن ایران قوی است و باید هر چه داریم برای این فرزندان هزینه کنیم.

صحرایی با بیان اینکه امروز کودکان ما با عروسک‌های خود در این همایش حاضر شده‌اند گفت: این کودکان می‌خواهند با عروسک‌های خود با کودکان غزه همدردی کنند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این نسل، نسل طوفان است نسل قاسم سلیمانی است که در تک تک دانش‌آموزان این کشور تکثیر شده است و اکنون ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز ایرانی همان قاسم سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه نسل طوفان بساط استکبار را برخواهد چید گفت: ما با زبان صلح به دنیا پیام می‌دهیم و برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا می‌خواهیم دنیای بدون اسرائیل را به تصویر بکشیم و نشان دهیم اگر استکبار نابود شود و مستکبران جهان از بین بروند دنیا چه می‌شود.

صحرایی، با اشاره به اینکه مردم غزه دل به این نسل بسته‌اند اظهار کرد: از دانش‌آموزان می‌خواهم مهربانی خود را با کودکان غزه و مظلومان دنیا به اشتراک بگذارند و با تمام وجود و انرژی بر سر رژیم کودک‌کش صهیونیستی فریاد بکشند. سران آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه که وجودشان بسته به وجود اسرائیل است خودشان خوب می‌دانند که اسرائیل در حال نابودی است.

 


نوشته شده در   سه شنبه 9 آبان 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode