ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 30 ارديبهشت 1390     |     کد : 19832

صدور مجوز سرمايه‌گذاري الكترونيكي در آذربايجان‌شرقي

دبير ستاد سرمايه‌گذاري آذربايجان شرقي از صدور مجوز براي سرمايه‌گذاران به صورت الكترونيكي از تيرماه در آذربايجان شرقي خبر داد.

دبير ستاد سرمايه‌گذاري آذربايجان شرقي از صدور مجوز براي سرمايه‌گذاران به صورت الكترونيكي از تيرماه در آذربايجان شرقي خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اهر، محمدرضا حسيني پيش از ظهر امروز در جلسه بررسي موانع توسعه سرمايه‌گذاري اهر اظهار داشت: براي تسهيل در ارائه خدمات به سرمايه‌گذاران و پرهيز از مراجعات حضوري و حذف كاغذبازي‌هاي بي‌مورد صدور مجوز سرمايه‌گذاري الكترونيكي شده و در وقت سرمايه‌گذاران جهت مراجعه به ادارات مختلف صرفه‌جويي مي‌شود.
وي تصريح كرد: با تعامل و همفكري و همكاري بين بخشي با تلاش دولت و مردم زيرساخت‌هاي لازم در نقاط مختلف استان براي سرمايه‌گذاري در حال اجراست كه اميد است با مشاركت و حضور موثر بخش خصوصي و تعاوني شاهد رونق سرمايه‌گذاري در سطح استان به خصوص شهرستان مستعد اهر باشيم.
حسيني از مشكلات مهم سرمايه‌گذاري را طولاني بودن پروسه اداري و بانكي و عدم همكاري برخي ادارات برشمرد و اين امر را مشكل مهم توليد كنندگان، تأخير در راه‌اندازي طرح‌هاي توليدي و صنعتي و در برخي مواقع عدم محقق شدن به موقع ايجاد اشتغال را از عوارض تأخير در اجراي طرح‌ها و سرمايه‌گذاري برشمرد.
رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي آذربايجان شرقي ضمن تأكيد بر حل موانع سرمايه‌گذاري، خواستار همكاري بيش از پيش دستگاه قضايي براي ايجاد امنيت در امر سرمايه‌گذاري شد.
وي گفت: امنيت سرمايه‌گذاري يكي از مهم‌ترين عوامل براي رغبت سرمايه‌گذاران در مناطق مختلف است كه اميدواريم با همكاري تنگاتنگ مسئولان اداري و اجرايي با دستگاه قضايي اين امر پيش از بيش تقويت شود.
رئيس سازمان بازرگاني استان آذربايجان شرقي نيز در جلسه بررسي موانع سرمايه‌گذاري شهرستان اهر كه با حضور جمعي از مديران كل آذربايجان شرقي در محل فرمانداري اهر برگزار شد از تقسيط پنج ساله معوقات بانكي در حمايت از صاحبان طرح‌هاي توليدي و صنعتي خبر داد.
صادق نجفي گفت: اگر بخواهيم مسائل اقتصادي و به خصوص بيكاري در كشور را حل كنيم بايد از سرمايه‌گذاران حمايت و صدور مجوز براي سرمايه‌گذاران طبق موازين و قانون و در كم‌ترين زمان انجام گيرد و جلوي كارهاي اضافي گرفته شود.
وي آگاهي، علم، شناخت و تجربه را از لزومات سرمايه‌گذاري برشمرد و افزود: بايد در سرمايه‌گذاري ايده‌ها عوض شود و همه اعم از دولت و بخش خصوصي از بين بردن موانع در بخش سرمايه‌گذاري گام بردارند.
رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي، از برخورد با اداراتي كه از حضور سرمايه‌گذاران در آذربايجان شرقي مانع ايجاد كنند، خبر داد.
رئيس سازمان بازرگاني آذربايجان شرقي، همچنين از تقسيط پنج ساله معوقات بانكي صاحبان صنايع خبر داد.


نوشته شده در   جمعه 30 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode