ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390     |     کد : 18739

421 معلم برگزيده آذربايجان شرقي تجليل مي‌شوند

مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي گفت: 421 معلم برگزيده آذربايجان شرقي به صورت كشوري و استاني تجليل مي‌شوند.

 مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي گفت: 421 معلم برگزيده آذربايجان شرقي به صورت كشوري و استاني تجليل مي‌شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، فيروز رضايي بعدازظهر امروز در نشست خبري با اشاره به نقش و جايگاه معلم در آموزش و پرورش اظهار داشت: انسان تنها موجودي است كه بخشي از خلقت او توسط معلمان مختلف شكل مي‌گيرد.
مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي در ادامه افزود: معلمان بشر در رده‌ها و شرايط مختلف وجود دارند كه نشان از اهميت موضوع است.
رضايي يادآور شد: نقش معلم بسيار برجسته بوده و در تعاليم اسلامي نيز جايگاه معلم بسيار برجسته و ممتاز عنوان شده كه در احاديث و روايات اين موضوع منعكس است.
مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي، ذات علم را قدرت‌آفرين دانست و خاطرنشان كرد: تعالي سعادت جامعه با آموزش و پرورش ميسر است و اگر بناي آموزش و پرورش بر اساس سيستمي صحيح بنا شده باشد،سعادت جامعه بي‌شك محقق مي‌شود.
رضايي با بيان اينكه تعالي جامعه در گرو همراهي آموزش و پرورش رسمي و غيررسمي است، اظهار داشت: موفقيت‌هاي امروز جامعه در بخش بزرگي مرهون نظام آموزش و پرورش است و اگر موفقيتي را در سطح جامعه شاهد هستيم،گره خورده با تلاش معلمان در سطوح مختلف است.
وي در ادامه با اشاره به فرارسيدن هفته معلم خاطرنشان كرد: اين هفته بهانه‌اي براي نشان دادن احترام و تواضع جامعه نسبت به مقام معلم است، مقامي كه در شكل‌گيري و رشد فرد فرد جامعه نقشي بي‌بديل بر عهده داشته و دارد.
مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي تاكيد كرد: ستاد بزرگداشت مقام معلم ستادي دائمي است كه از ماه‌هاي گذشته آغاز به كار كرده و دستورالعمل انتخاب معلمان نمونه با تغييراتي گسترده در نحوه انتخاب معلم ابلاغ شده است.
رضايي گفت: 8 هزار و 800نفر از فعالان آموزش و پرورش در زمينه انتخاب معلم نمونه با هم رقابت كرده و 885 نفر در مراحل نهايي انتخاب معلم نمونه قرار گرفته و421نفر انتخاب شدند.
وي اظهار داشت: از اين تعداد30 نفر معلم نمونه استان چهار نفر معلم نمونه كشوري و بقيه معلمان نمونه نواحي استان هستند.
مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي افزود: مراسم تجليل از معلمان نمونه كشوري و استاني همچنين جمعي از فعالان مذهبي و فرهنگي استان در ديدار مقام معظم رهبري شركت خواهند كرد.
رضايي گفت: ديدار با رئيس جمهور و بيان نظرات معلمان در ديدار با رهبري و رياست جمهوري از ديگر برنامه‌هاي گراميداشت معلمان نمونه كشوري و استاني است.


نوشته شده در   پنجشنبه 8 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode