ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 9 تير 1397     |     کد : 184174

به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی انجام شد

دیدار مدیران تبلیغات اسلامی استان با خانواده شهدای سازمان

به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تعدادی از مدیران اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با خانواده‌های شهدای این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، تعدادی از مدیران اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با خانواده‌های شهدای این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، با حضور در منزل شهدای این سازمان، با خانواده آنان دیدار و گفتگو کردند.

مادر شهید یعقوب نافذ در دیدار مدیران تبلیغات اسلامی استان درباره فرزند شهید خود که از شهدای تبلیغات اسلامی است، اظهار کرد: یعقوب همیشه به مسجد می‌رفت و در هیئات مذهبی حضور پررنگی داشت. در جبهه با پدرش باهم بود.

وی ادامه داد: او را به گونه‌ای بزرگ کرده بودیم که از همان دوران کودکی با قرآن و نهج‌البلاغه و احکام مانوس بود و سرانجام در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید. تنها چیزی که از خداوند می‌خواستم این بود که اسیر و جانباز نشود و شهادتش را پذیرفته بودم.

حجت‌الاسلام دکتر سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، بر اهمیت گرامیداشت شهدای تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی استان ما علاوه بر ۱۴۴شهید روحانی، تعداد زیادی شهید دیگر هم دارد.

همچنین مادر امیر جدیدی، دیگر شهید سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار مدیران این اداره‌کل درباره فرزند شهید خود تشریح کرد: از ۱۰سالگی کلاس‌های قرآنی برگزار می‌کرد و به بچه‌های هم سن و سال خود قرآن می‌آموخت.

وی ادامه داد: امیر در کنارتحصیل  فعالیت‌های دیگری هم داشت و حتی با سن کم خود سخنرانی‌هایی هم برگزار می‌کرد. عواملی که در جبهه بودند، علی رغم اینکه در پشت جبهه به او نیاز داشتند، نتوانسته بودند از حضور او در عملیات جلوگیری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با بیان خاطراتی از شهدای تبلیغات اسلامی، گفت: انسان‌های معمولی که از دنیا می‌روند در برزخ می‌مانند درحالی که شهدا عندربهم هستند و حتی شفاعت آدم‌های معمولی را هم پیش معصومین (ع) می‌کنند و این برای خانواده‌های شهدا نکته ارزشمندی است.


نوشته شده در   شنبه 9 تير 1397  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode