ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 15 بهمن 1396     |     کد : 182336

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس برای نسل جدید و جوان تبیین شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: ارزش های اسلامی دفاع مقدس را درمیان نسل جدید و جوان معرفی و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: ارزش های اسلامی دفاع مقدس را درمیان نسل جدید و جوان معرفی و تبیین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام والمسلیمین آل هاشم یکشنبه در مراسم افتتاحیه مرکز فرهنگی دفاع قدس آذربایجان شرقی در پارک موزه شیمیم گفت: نیروهای مسلح و ارتش و سپاه و بسیج و جهاد سازندکی و عشایر در دوران دفاع مقدس فداکار ها و دلاوری هایی کردند که نباید فراموش کرد .

وی افزود : لازم است همگان به ویژه نیروهای مسلخ در محتوای این مرکز فرهنگی تلاش و تامین کنند و از نظر محتوا اینجا  را ارزشمند بدانند چرا که حضور در چنین نمایشگاه ها و مراکز فرهنگی  یاد و خاطره جبهه های نبرد حق علیه باطل و دوران هشت سال دفاع مقدس را تداعی می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: ما امروز جنگ مستقیم با دشن نداریم اما نیازمند تبیین فرهنگ ۸ سال دفاع مقدس هستیم زیرا این فرهنگ همانند دژه مستحکم است که به هیچ وجه قابل تسخیر نسیت و باید ضمن آشنایی با این فرهنگ برای حفظ و انتقال ارزش های آن به جامعه به ویژه به نسل جدید و جوان جامعه تلاش کنیم .

وی  افزود : اکنون نزدیک سه دهه از دفاع مقدس می گذرد و لازم است به گونه ای شایسته حماسه سازی ها و دلاوری های ملت و ارزش های اسلامی دفاع مقدس درمیان نسل جدید و جوان معرفی و تبین شود و ایجاد نمایشگاه ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس یکی از راهکار های انتقال دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان تصریح کرد: راه اندازی کاروان راهیان نور در ایام تعطیلات نوروزی یکی دیگر از راه کارهای انتقال فرهنگ دفاع مقدس  به نسل جدید و جوان جامعه ماست.


نوشته شده در   يکشنبه 15 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode