ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 13 بهمن 1396     |     کد : 182275

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

۲هزار و ۵۰۰برنامه به‌مناسبت دهه فجر در استان اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری ۲هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت دهه فجر در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری ۲هزار و ۵۰۰ عنوان برنامه به‌مناسبت دهه فجر در استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده صبح امروز در همایش تجدید بیعت با ولایت که در سالن همایش‌های مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، اظهار کرد: دهه فجر امسال به لحاط اینکه با ایام فاطمیه مصادف شده است، حال و هوای متفاوتی دارد.

وی ادامه داد: امسال همچنین به استقبال چهلمین سالگشت انقلاب اسلامی ایران می‌رویم که این موضوع نیز از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی دهه فجر را فرصتی برای بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: واقعا که انقلاب ما بی‌نام امام خمینی (ره) در هیچ‌جای جهان شناخته‌شده نیست و به همین خاطر در این ایام باید سعی کنیم بیش‌تر به شناخت ابعاد شخصیتی معمار کبیر انقلاب بپردازیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی همچنین بر ضرورت تبیین و تشریح نقش کلیدی رهبر معظم انقلاب در دوران پس از رحلت امام خمینی (ره) در دهه فجر تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه آمار و گزارش‌هایی از برنامه‌های دهه فجر امسال در استان پرداخت و اعلام کرد: زدیک به ۳ماه است که ستادهای دهه فجر در قالب ۲۴ کمیته در ۲۲ شهرستان استان تشکیل شده‌اند.

وی عنوان کرد: در کل استان بیش از ۲هزار و ۵۰۰برنامه تدارک دیده شده است که اجرای برخی از آن‌ها از ۵ بهمن‌ماه نیز آغاز گردیده است.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده درباره قالب‌های برنامه‌های تدارک‌دیده شده نیز گفت: همایش‌ها، یادواره‌ها، مراسم‌های تجلیل، برگزاری نمایشگاه‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و نزدیک به ۱۰۰۰افتتاح در سطح استان، از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.


نوشته شده در   جمعه 13 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode