ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 بهمن 1396     |     کد : 182274

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی: َ

تفکر تکفیری ادامه دارد/مشکلات بین مردم و نظام فاصله نمی‌اندازند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هرچند در ظاهر حکومت داعش در عراق و سوریه به پایان رسیده اما باید در نظر گرفت که همان تفکر تکفیری ادامه دارد و باید هوشیارتر باشیم.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هرچند در ظاهر حکومت داعش در عراق و سوریه به پایان رسیده اما باید در نظر گرفت که همان تفکر تکفیری ادامه دارد و باید هوشیارتر باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی صبح امروز در جلسه مدیران اتحادیه انجمن‌های اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که زندگی در عرصه شکوفایی تشیع و شکل‌گیری مجدد حکومت اسلامی بر مبنای تشیع را بر ما عنایت کرد.

وی با بیان اینکه اکنون در در آستانه سی و نهمین سالگشت انقلاب اسلامی ایران هستیم، یاد شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود اعلام کرد: هرچند در ظاهر حکومت داعش در عراق و سوریه به پایان رسیده اما باید در نظر گرفت که همان تفکر تکفیری در یمن و عراق و سوریه ادامه دارد و باید هوشیارتر از قبل باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تشریح کرد: مدافعان حرم مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته‌اند و از حریم انسانیت در جبهه‌های مختلف مقاومت دفاع می‌کنند و البته هرجا که اسلام عزیز نیاز دارد جان شان را فدا می‌کنند؛ این بسیار باارزش است.

وی همچنین درباره شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: یاد و خاطره شهدای فجرآفرین را گرامی می‌داریم که در اوایل انقلاب جان خود را فدا کردند تا نهال نوپایی شکل بگیرد و امروز بعد از ۳۹سال در کنار درخت تناور انقلاب، سالگشت آن را جشن می‌گیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسینی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بعد از امام خمینی (ره) این انقلاب را هدایت کردند و به مراتب در دوران رهبری ایشان شرایط سخت‌تری بر کشور حاکم بود و مانند حضرت علی (ع) عمل کردند که بعد از پیامبر به عنوان خلف شایسته ایشان ادامه‌دهنده راه‌هشان بودند.

وی با یادآوری اینکه انقلاب ما برگرفته از قرآن و اهل بیت و تفکر علوی است، اعلام کرد: باید همه‌مان قدردان این نظام، رهبر انقلاب و مردم عزیز که بالاترین دارایی‌شان را تقدیم انقلاب کرده‌اند باشیم.

وی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دو رکن اصلی رهبری و حضور مردم را توام دارد، گفت: هرچند مشکلات زیادی اعم از رکود و اشتغال و بیکاری مردم را اذیت می‌کند، اما مردم همچنان پایبند به رهبری و نظام هستند و چشم‌شان به لب رهبرشان دوخته شده است تا انقلاب را به سرمنزل مقصود خود برسانند و تقدیم صاحب اصلی آن که امام زمان (عج) هست، بکنند.

وی نفوذ دشمن را یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های نظام جمهوری اسلامی برشمرد و شرح داد: رهبر معظم انقلاب در سخنان خود ۳۷۰۰بار واژه نفوذ را به‌کار برده‌ و تاکید داشته‌اند که دشمن از هر طریقی می‌خواهد بر اتحاد ما نفوذ کند که نمونه آن را در اغتششات اخیر کشور دیدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری نشستی به مناسبت دهه مبارک فجر در حسینیه بیت نماینده ولی فقیه در استان در عصر روز جمعه به‌مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: انجمن‌های اسلامی در آن مراسم جهت تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب حضور خواهند یافت.

وی همچنین خبر داد: در آینده‌ای نزدیک میزبان دبیران انجمن‌های اسلامی سراسر کشور با حضور تمام استان‌ها خواهیم بود.  

حجت‌الاسلام دکتر حسینی بر ضرورت پوست‌اندازی انجمن‌های اسلامی استان تاکید کرد و افزود: امروز که در عصر انفجار اطلاعات به‌سر می‌بریم، لازم است انجمن‌های اسلامی نیز هم‌پای عصر خود به‌روز باشند تا بتوانند در عرصه‌های مختلفی حرفی برای گفتن داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از شکل‌گیری ستاد ساماندهی امور مساجد در استان خبر داد و اعلام کرد: این ستاد با هدف ایجاد انسجام بین بخش‌های مختلف که امر مدیریت بر مساجد را بر عهده دارند شکل می‌گیرد.

وی همچنین با اعلام اینکه وجود بیش از نیمی از انجمن‌های اسلامی کشور در استان ما اینجا را به عنوان پایتخت انجمن‌های اسلامی معرفی کرده است، گفت: انجمن‌های اسلامی کارخانجات در این برهه زمانی که بین مدیران واحدها و کارکنان آن‌ها ارتباط ایجاد می‌کنند، می‌تواند بسیار موثر باشد.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی با اشاره بر ضرورت اجرای دقیق اقتصاد مقاومتی در کشور، تاکید کرد: تا روزی که خود مسئولان ما بر این نوع اقتصاد باور قلبی و کامل پیدا نکرده‌اند، موفقیتی حاصل نخواهد شد.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 بهمن 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode