ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 دي 1396     |     کد : 181691

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری ۱۲۰۰گفتمان دینی و فرهنگی در مدارس استان

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری ۱۲۰۰ گفتمان فرهنگی و دینی در مدارس استان آذربایجان شرقی خبر داد.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری ۱۲۰۰ گفتمان فرهنگی و دینی در مدارس استان آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شهاب الدین حسینی عصر دوشنبه در آئین تجلیل از فعالان برنامه های اوقات فراغت گفت: در حال حاضر ۲۷۰ گفتمان در سطح مدارس تبریز در حال برگزاری است.

وی افزود : این گفتمان ها در موضوعات دینی، فرهنگی و اخلاقی توسط کارشناسان دینی و مذهبی، روحانیون و اساتید دانشگاه برگزار می شود .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اعتبارات ناچیز و ثابت اوقات فراغت اظهارداشت: سازمان تبلیغات اسلامی با همان اعتباری که در سال ۸۱ برای برنامه های اوقات فراغت دریافت می کرد امسال نیز با همان اعتبارات این برنامه ها را اجرا می کند، در واقع هیچ افزایشی در مورد اعتبارات صورت نگرفته است.

وی با اشاره به افزایش چند برابری هزینه اجرای برنامه های اوقات فراغت ادامه داد: با وجود ثابت بودن و عدم افزایش اعتبارات با کمک گرفتن از مشارکت های مردمی اجازه ندادیم برنامه های  اوقات فراغت تعطیل شود .

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری برنامه های  اوقات فراغت در سطح استان خاطرنشان کرد: در طی ۹ ماهه سال جاری در ۱۴۳ پایگاه، مسجد و مدارس برنامه های  اوقات فراغت اجرا شده است.

وی فعالیت های فضای مجازی سازمان تبلیغات اسلامی را جزو فعالیت های مطرح و چشمگیر این سازمان اعلام کرد و افزود: حوزه فضای مجازی و رسانه این سازمان بین دستگاه ها و نهادهای فرهنگی جزو دستگاه های طراز اول محسوب می شود به گونه ای که سایت تبیان سازمان تبلیغات اسلامی با بازدید روزانه ۲۵ هزار نفر از استان آذربایجان شرقی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه از طراحی سامانه جامع مساجد خبر داد و گفت: در حال حاضر کارشناسان فضای مجازی سازمان تبلیغات اسلامی در حال طراحی سامانه جامع مساجد هستند تا با طراحی این سامانه تمامی فعالیت های  کانون های فرهنگی، هنری، نماز جماعت، فعالیت های کتابخوانی و قرائت قران، فعالیت های کانون مساجد و در واقع هر فعالیتی که در مساجد صورت می گیرد از طریق این سامانه در دسترس عموم مردم قرار گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد این سامانه تا پایان سال جاری رونمایی شود.

 


نوشته شده در   دوشنبه 11 دي 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode