ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 16 آبان 1396     |     کد : 180832

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفتگو با مهر:

دور ونزدیک به سوی کربلا/مانور قدرت محبت اهل بیت و وحدت مومنین است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی فضیلت های پیاده روی اربعین را تشریح کرد وگفت: این پیاده روی باعث آمرزش گناهان می شود و پاداش زیادی برای آن از سوی خداوندمتعال درنظر گرفته شده است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی فضیلت های پیاده روی اربعین را تشریح کرد وگفت: این پیاده روی باعث آمرزش گناهان می شود و پاداش زیادی برای آن از سوی خداوندمتعال درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه زیارت امام حسین(ع) در اربعین یکی از نشانه های مومن است، افزود: یکی از بهترین کارها برای مسلمانان جهان پیاده روی تا حرم امام حسین (ع) در روز اربعین است.

وی سپس با بیان اینکه زیارت امام حسین (ع) چه در ایام اربعین حسینی و چه در دیگر ایام سال از فضایل و برکات بسیاری برخوردار است، ادامه داد: امام صادق(ع) نیز در این خصوص فرموده اند که هر کس به قصد زیارت امام حسین(ع) پیاده از خانه‌اش خارج شود، خداوند در مقابل هر گام، برای او حسنه ‌ای می‌ نویسد و گناهی از او کم می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس با تاکید بر اینکه حضور میلیونی زائران با پای پیاده از شرق و غرب و دور و نزدیک به سوی کربلای مقدس، کنگره عظیمی است که به دنیا امام حسین(ع) را معرفی می کند، ابراز داشت: باید این مراسم پیاده روی هر سال باشکوه تر از سال قبل برگزار شود چراکه راهپیمایی اربعین مانور قدرت شیعیان است.

دکتر حسینی همچنین گفت: زائران اربعین نیز باید امسال در مسیر و همچنین در حرمین شریفین برای ظهور آقا امام زمان(عج) بسیار دعا کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه پیاده ‌روی اربعین حرکت عشق و ایمان است، اظهار داشت: البته در این بین کسانی هستند که به سبب تنگدستی و یا ناتوانی و بیماری، نمی توانند به زیارت بروند که از این روی زائران حسینی می توانند با نیابت گرفتن هر فرد، گام هایی را به یاد او بردارند و سهمی از جاماندگان اربعین درنظر بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه پیاده روی اربعین حقیقتی است برای آنان که اهل تدبر و تفکر هستند، گفت: قیام امام حسین(ع) اسلام را زنده نگه داشته است.

وی با اشاره بر فرمایش معمار کبیر انقلاب امام خمینی ره مبنی بر اینکه محرم وصفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، گفت: پیاده روی اربعین حقیقتی است برای آنان که اهل تدبر و تفکر هستند و مکتب امام حسین (ع) بهترین و بزرگترین دانشگاهی است که بشریت در آن میتوانند راه صعود و کمال قرب الی الله را بصورت علمی و عملی یاد بگیرند و در مقابل فتنه های شیطانی آخر الزمان و استکبار جهانی در امنیت حصن حصین الهی قرار گیرند.

 


نوشته شده در   سه شنبه 16 آبان 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode