ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 15 آبان 1396     |     کد : 180791

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

پیاده‌روی اربعین؛ حرکت عشق و ایمان است/راهپیمایی اربعین مانور قدرت شیعیان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین؛ حرکت عشق و ایمان است، گفت: راهپیمایی اربعین مانور قدرت شیعیان در برابر اسلام‌ستیزان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پیاده‌روی اربعین؛ حرکت عشق و ایمان است، گفت: راهپیمایی اربعین مانور قدرت شیعیان در برابر اسلام‌ستیزان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم ظهر امروز در بازدید از موکب علی اکبر آذربایجان‌شرقی در شلمچه اظهار کرد: این موکب از سه سال پیش راه‌اندازی شده و باید تشکر و قدردان از عوامل آن کرد که با عشق و علاقه و بدون هیچ چشمداشتی به زوّار امام حسین(ع) خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه فضای موکب‌های اربعین رنگ و بوی دفاع مقدس را دارد، افزود: در این بازدید خانواده‌های زیادی از شهدا را دیدم که با عشق به زائران پیاده خدمت رسانی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان اذعان داشت: پیاده روی اربعین و برپایی موکب یک حرکت بزرگی بوده که نیاز به روحیه تعاملی و همکاری دارد، بیان کرد: اینجا هر فردی یک گوشه از کار را گرفته و چه بسا که از جمله افراد شاخص استان هستند ولی در حال واکس زدن، پخش چایی، پختن غذا و غیره مشغول شده‌اند و این همان عشق به امام حسین(ع) است.

وی با تاکید به اینکه باید خیرات و نذرها به موکب را ساماندهی بخشید، ادامه داد: افراد زیادی طلا و جواهرات خود را نذر خدمت به زائران اربعین می‌کردند و وقتی از آنها می‌خواستند که نذرشان را به ساخت صحن حرمین کنند قبول نمی‌کرده و فقط خواستار خدمت به زوّار بودند.

امام جمعه تبریز یادآور شد: موکب علی اکبر (ع) استان به همراه سایر موکب‌ها بدون هیچ چشمداشت و گمنامی با شکوه‌ هر چه تمام به زائران خارجی و داخلی خدمت می‌دهند.

وی افزود: خادمان موکب‌ها می‌توانستند از راه دور نیز حاجت خود را بگویند ولی خدمت به زائران اربعین را در ارجحیت قرار دادند.


نوشته شده در   دوشنبه 15 آبان 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode