ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 28 خرداد 1396     |     کد : 178359

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: احصاء آسیب های اقتصادی کشور در بخش های مختلف ضروری است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر لزوم شناخت و احصاء آسیب های اقتصاد در بخش های مختلف اعم از صنعت، تجارت و کشاورزی تاکید کرد.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز بر لزوم شناخت و احصاء آسیب های اقتصاد در بخش های مختلف اعم از صنعت، تجارت و کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم شنبه در دیدار با رییس و اعضای شورای هماهنگی مدیران سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی ضمن تسلیت شهادت امیر مومنان علی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در  لیالی قدر و ضیافت الهی گفت: رمضان بهار دعاست، در این شبها و روزها بسیار دعا کنید که محققاً شامل لطف خداوند متعال قرار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به فرمان تاریخی امام و تبریک سالروز تاسیس جهاد سازندگی افزود: زمانی که ۷۰ درصد جمعیت در روستاها ساکن بودند و اهالی این مناطق با محرومیت های اجتماعی و اقتصادی خیلی زیادی روبرو بودند، جهاد سازندگی به فرمان تاریخی امام خمینی در ۲۷ خرداد ۱۳۵۸ برای رفع محرومیت ها و تلاش برای آبادانی کشور و ایجاد نهضت همه جانبه در جهت مبارزه با فقر و محرومیت زدایی، توسعه و عمران روستاها و در یک کلام، حرکت در جهت استقلال و خودکفایی از متن توده های میلیونی مردم محروم و مستضعف به وجود آمد.

 امام جمعه تبریز با اشاره به نقش والای جهادگران و سنگرسازات بی سنگر در پشتیبانی جبهه و جنگ و طراحی پل ها و ساخت و احداث سنگرها و خاکریزها افزود: جهادگران مخلصانه و با تمام وجود در جبهه های حق علیه باطل به یاری رزمندگان اسلام پرداختند و باید گفت به حق از جانب امام سنگرسازان بی سنگر لقب گرفتند.

وی با تاکید بر اجرای فرمان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص اقتصاد مقاومتی، بر شناخت و احصاء آسیب های اقتصاد در بخش های مختلف اعم از صنعت، تجارت و کشاورزی  تاکید و تصریح کرد: اگر راهبردهای برنامه های  اقتصاد مقاومتی در کشور به درستی اجرا شود مشکلات معیشت خانواده ها و اشتغال جوانان برطرف می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر حمایت از تولید داخلی به ویژه در خریدهای ادارات دولتی نیز تاکید کرد و افزود: بایستی از مصرف کالای خارجی پرهیز شود زیرا اگر تولیدات داخلی با کیفیت و استاندارد باشد و آماده رقابت با محصولات خارجی بوده و تولیدات داخلی صادرات محور باشد به بخش اعظمی از برنامه های اقتصاد مقاومتی نائل شده ایم.

وی با بیان اینکه  بانک ها برای توسعه اقتصاد و پایداری تولیدات داخلی همت کنند و تسهیلات با سود مناسب و شرایط آسان به مردم واگذار شود، اظهار داشت:  قوانین دولتی که توسط قانون گذاران وضع می شود، بایستی در راستای پایداری تولید و اقتصاد باشد.

نماینده ولی فقیه در اذربایجان شرقی نقش جهاد کشاورزی به عنوان یک وزارت تولیدی و اقتصادی در تولید مواد غذائی و نیازهای غذائی جامعه را مهم برشمرد و گفت: نقش جهادکشاورزی در خودکفائی گندم بی نظیر بوده است که امیدواریم همچون گندم در تمام محصولات استراتژیک کشاورزی خودکفا شویم.

 


نوشته شده در   يکشنبه 28 خرداد 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode