ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 31 ارديبهشت 1396     |     کد : 177773

آیت‌الله شبستری با انتشار پیامی : حضور پررنگ آحاد مردم در انتخابات نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و تقویت کرد

آیت‌الله مجتهدشبستری با صدور پیامی از حماسه حضور مردم آذربایجان در این دوره از انتخابات قدردانی کردند.

آیت‌الله مجتهدشبستری با صدور پیامی از حماسه حضور مردم آذربایجان در این دوره از انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در پیام قدرانی خود اظهار کرده است: شکر و سپاس بی پایان به درگاه حضرت احدیت جلّ و عَلا که در این ماه رحمت و به یمن مولود عظیم‌الشأن نیمه شعبان؛ حضرت بقیه الله ارواحنا فداه، .. به ملت ایران توفیق داد بار دیگر درخت انقلاب را به ثمر نشانده و حماسه فراموش نشدنی دیگری خلق کنند و با حضور کم نظیر و متراکم خویش به ندای ملکوتی رهبر معظم انقلاب (دام ظله العالی) لبیک گفته؛ روز 29اردیبهشت پای صندوق‌های انتخابات حاضر و سرنوشت خود را رقم زده و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی را مأیوس و دوستان را امیدوار سازند.

وی در ادامه تصریح کرده است: مردم شریف آذربایجان نیز به واسطه غیرت دینی و ملی که دارند، برگ زرین دیگری بر صفحات پرافتخار خویش در تاریخ ایران اسلامی افزوده و با این اقدام خداپسندانه با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها و در چهار شهرستان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، از خون شهیدان پاسداری کرده و نظام جمهوری اسلامی را تثبیت و تقویت کردند. درود و رحمت پروردگار بر این ملت مقاوم و حاضر در صحنه‌های انقلاب.

امام جمعه تبریز تاکید کرده است: اینک ضمن تشکر از آحاد مردم بزرگوار که این شور و حماسه را آفریدند، خدمت همه عزیزانی که در فرمانداری‌ها و هیأت‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی اعم از نیروی انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برادران و خواهران دیگری که به نحوی در برگزاری انتخابات استان تلاش وافر مبذول داشتند، سپاس و تقدیر ویژه تقدیم می‌دارم.

عضو خبرگان رهبری افزوده است: از درگاه خداوند متعال برای منتخبان مردم توفیق روزافزون خواسته، برای حل مشکلات مردم همت آرزو دارم و برای مقام شامخ ولایت و ملّت شرافتمند سعادت و سربلندی آرزومندم.

 والسلام علیکم و رحمة الله
 محسن مجتهد شبستری
 ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶
 آذربایجان شرقی - تبریز


نوشته شده در   يکشنبه 31 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode