ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1396     |     کد : 177464

در خطبه های نماز جمعه تبریز عنوان شد؛

دو قطبی شدن کاندیداها دشمن را شاد می کند/ باید قدردان کارگران بود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به برگزاری مناظرات سیاسی بین کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: دو قطبی شدن کاندیداها دشمن را شاد می کند.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به برگزاری مناظرات سیاسی بین کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: دو قطبی شدن کاندیداها دشمن را شاد می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: مصلحت نیست که حرف‌ های تفرقه افکن در این دوران از زبان کاندیداها و ستادهای آنها زده شود.

وی با اشاره به اینکه منطق ما منطق اسلام است و باید وحدت بین مردم حفظ شود، ادامه داد: تعجب می کنم که چه طور در اصفهان در جلسه یک حزب گفته شده که باید دیپلماتیک باشیم و چرا باید مدافع حرم باشیم، البته دادگستری اصفهان شکواییه در این زمینه تنظیم کرده است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه  دو قطبی سازی در بین کاندیداها موجب خوشحالی دشمن است، ادامه داد: باید کاندیداهای ریاست جمهوری اقتصاد را اولویت قرار دهند و به فکر قشر ضعیف جامعه باشند، باید هدف نجات اقتصاد کشورمان و بهبود معیشت مردم باشد.

«سایه جنگ» را حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی دفع کرد

وی سپس در خصوص برخی اظهارات که مدعی هستند برجام سایه جنگ را از سر ایران برداشته‌ است، اظهار داشت: «سایه جنگ» را حضور مردم در صحنه های مختلف سیاسی دفع کرد.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: سایه جنگ توسط خود مردم برداشته شده و مقام معظم رهبری نیز تاکید فراوان به حضور گسترده مردم در انتخابات دارند. باید انتخابات امسال همچون دوره های قبلی به صورت پرشور و باشکوهی برگزار شود و دشمن را ناامید کند. البته دشمن نیز برنامه های زیادی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات دارد ولی مثل همیشه آنها شکست می خورند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه کسی حق تعرض به کشور ما را ندارد، گفت: ما هیچ وقت  آغازگر جنگ با هیچ کشوری نیستیم ولی سیاست بازدارنده در پیش گرفته ایم. این حرف که بگوییم برداشتن سایه جنگ توسط برجام حاصل شد کاملا بیهوده است. ادعای رفع سایه‌ جنگ به واسطه‌ برجام، بیهوده است.

امنیت امروز کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم

آیت الله مجتهد شبستری با بیان اینکه امنیت امروز کشور را مدیون مدافعان حرم هستیم، اظهار داشت: اگر در سوریه مدافع حرم داریم طبق دستور پیشوای اسلام است.

وی ادامه داد: اگر حمایت نمی ‌کردیم و داعش را از بین نمی بردیم اکنون داعش به اعتراف همگان به کشور ما حمله کرده بود.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه با داشتن چنین رهبر مدبر، دلاورمردان کشور و تجهیزات نظامی کسی نمی‌تواند به این کشور امام زمان با چشم چپ نگاه کند، ادامه داد: ما این اظهار نظرهای اشتباه برخی از ستادها و حزب ها را که باعث خوشحالی دشمن می شود محکوم می کنیم.

وی به هفته کار و کارگر و همچنین حادثه معدن آزادشهر اشاره کرد و گفت: باید قدردان کارگران بود. زیرا جامعه‌ کارگری همواره در کنار و همراه نظام بوده و باید آنها را ارج نهیم.


 


نوشته شده در   جمعه 15 ارديبهشت 1396  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode