ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 9 فروردين 1390     |     کد : 17286

آذربايجان شرقي رتبه نخست كشور در تعداد واحدهاي توليدي را كسب كرد

معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي طي گزارشي اعلام كرد: در اين استان 7 هزار و 966 واحد توليدي فعاليت مي‌كنند كه از اين نظر رتبه اول كشور در اختيار آذربايجان شرقي است.

 معاون برنامه‌ريزي استاندار آذربايجان شرقي طي گزارشي اعلام كرد: در اين استان 7 هزار و 966 واحد توليدي فعاليت مي‌كنند كه از اين نظر رتبه اول كشور در اختيار آذربايجان شرقي است.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي استانداري آذرباجان‌شرقي، طبق اين گزارش در سال گذشته 20 جلسه شوراي برنامه‌ريزي و توسعه استان با حضور مسئولان استان برگزار شد كه 12 جلسه آن به صورت مشترك با كميته برنامه‌ريزي شهرستان‌ها در فرمانداري‌هاي استان بوده است.
به گزارش معاونت برنامه‌ريزي استانداري از اهم دستاوردهاي اين جلسات مي‌توان به آشنايي و مواجهه با مسائل و مشكلات شهرستان‌ها، پيگيري مصوبات سفرهاي سه‌گانه رياست جمهوري و پيگيري مصوبات سفرهاي گذشته استاندار و مسئولان به اين شهرستان‌ها اشاره كرد.
بنا بر اين گزارش استان آذربايجان شرقي در سطح كشور از اين نظر ركورددار حضور مسئولان طراز اول استان در عرصه بررسي و توجه به حل مسائل و مشكلات موجود در شهرستان‌ها بوده است.
همچنين بر اساس گزارش معاونت برنامه‌ريزي استانداري، در آذربايجان شرقي 7 هزار و 966 واحد توليدي فعاليت مي‌كنند كه از اين نظر رتبه اول كشور در اختيار اين استان است.
رسيدگي به وضعيت اين واحدها كه با سرمايه‌گذاري 43 هزار و 555 ميليارد ريال (رتبه هشتم كشور) و اشتغال 121 هزار و 640 نفر (رتبه پنجم كشور) فعاليت مي‌كنند از ديگر فعاليت‌هاي مهم معاونت برنامه‌ريزي در سال 89 بوده است.
گزارش معاونت برنامه‌ريزي استانداري مي‌افزايد، تدوين گزارش اقتصادي و اجتماعي سال 88 و همچنين گزارش تطبيقي شهرستان‌هاي استان و استان‌هاي كشور و تهيه و تدوين گزارش عملكرد برنامه چهارم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي استان از مهم‌ترين فعاليت‌هاي ديگر اين معاونت در سال 89 است.
تدوين و تصويب نظامنامه اجرايي تهيه برنامه پنجم توسعه استان و هماهنگي و تدوين مقدماتي اين برنامه با برگزاري جلسات و جمع‌آوري اطلاعات و بررسي بودجه پيشنهادي سال 90 و ارائه آن به هيئت دولت براي درج در بودجه كل كشور از ديگر اقداماتي است كه در اين گزارش به آن اشاره شده است.


نوشته شده در   سه شنبه 9 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode