ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 فروردين 1390     |     کد : 17253

بازديد روزانه 5 هزار نفر از موزه‌هاي شهرداري تبريز

شهردار تبريز گفت: از ابتداي سال جديد تاكنون روزانه بالغ بر 5 هزار نفر از موزه‌هاي شهرداري تبريز بازديد كرده‌اند.

شهردار تبريز گفت: از ابتداي سال جديد تاكنون روزانه بالغ بر 5 هزار نفر از موزه‌هاي شهرداري تبريز بازديد كرده‌اند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين اظهار داشت: موزه شهر و شهرداري و نيز موزه ادبي، هنري استاد شهريار از جمله موزه‌هاي تحت مديريت شهرداري‌ تبريز به شمار مي‌روند و مطابق هر سال، گردشگران و ميهمانان نوروزي و در كنار آن شهروندان تبريزي ضمن بازديد از تالارها و آثار تاريخي اين موزه‌ها، از نزديك با بخش مهمي از تاريخ 100 ساله تبريز نيز آشنا شدند.
وي در ادامه با اشاره به تعداد بازديد‌كنندگان از موزه‌هاي مذكور خاطر‌نشان كرد: طي اين مدت به طور ميانگين روزانه بالغ بر 5 هزار نفر از اين موزه‌ها ديدن كرده‌اند كه بر اساس ارزيابي‌ها و بررسي‌هاي انجام گرفته، اين حجم از بازديد در مقايسه با ديگر موزه‌هاي موجود در تبريز و استان قابل توجه است.
شهردار تبريز‌ قدمت و معماري منحصربه‌فرد عمارت شهرداري تبريز، تنوع تالارها و سالن‌هاي موجود اين عمارت و نيز برپايي نمايشگاه‌هاي جنبي موجود در داخل موزه شهر و شهرداري و در كنار آن ارزش فرهنگي، ادبي موزه استاد شهريار را از جمله جاذبه‌ها و ويژگي‌هاي موزه‌هاي تحت مديريت شهرداري اعلام و تصريح كرد: در كنار اين ويژگي‌ها، رايگان بودن بازديد براي ميهمانان و گردشگران نوروزي و جاذبه‌هاي موجود در اين موزه‌ها، رغبت و علاقه‌مندي ميهمانان براي حضور در موزه‌هاي شهرداري را افزايش داده است.
نوين اظهار اميدواري كرد، با توجه به روزهاي باقي‌مانده از تعطيلات نوروزي و تلطيف آب و هواي فرح‌بخش تبريز و آذربايجان در اين ايام، آمار بازديدكنندگان از موزه‌هاي شهرداري تبريز نيز افزايش يابد.
موزه شهر و شهرداري تبريز، با دارا بودن تالارهاي متنوع و مختلف از جمله تالار عرفان و حكمت، تالار سرداران شهيد، تالار شهرداران تاريخ تبريز، تالار خدمت، تالار دوربين‌هاي عكاسي قديمي، تالار فرش، تالار اسناد و عكس‌هاي قديمي تبريز، تالار دفاع مقدس، تالار فانوس‌هاي قديمي، تالار شهداي محراب و تالار هنرهاي معاصر از جمله موزه‌هاي پربازديد‌كننده تبريز به شمار مي‌رود.
همچنين موزه ادبي استاد شهريار به دليل انتساب معنوي به استاد شهريار شاعر تواناي تبريزي، از جمله مكان‌هايي است كه بسياري از گردشگران و ميهمانان نوروزي را به سوي خود مي‌كشاند.


نوشته شده در   دوشنبه 8 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode