ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 4 اسفند 1389     |     کد : 15854

شهردار تبريز برگزيده شد

شهردار تبريز به عنوان برترين شهردار كشور در اجراي طرح ملي شهروند الكترونيك برگزيده شد.

 شهردار تبريز به عنوان برترين شهردار كشور در اجراي طرح ملي شهروند الكترونيك برگزيده شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، محمد كرمي افزود: در ارزيابي‌هاي انجام گرفته از سوي ستاد آموزش‌هاي نوين كشور و با توجه به اجراي طرح‌هاي كشوري شهروند الكترونيك در سراسر كشور، شهردار تبريز به عنوان شهردار برتر كشور در اين حوزه برگزيده شده و به زودي طي مراسمي رسمي و در آخرين همايش كشوري اين طرح در جزيره قشم از "نوين " به عنوان برترين شهردار كشور در اجراي طرح ملي شهروند الكترونيك تجليل به عمل خواهد آمد.
وي در عين حال عملكرد شهرداري تبريز در اجراي طرح ملي شهروند الكترونيك و جذب سهميه تخصيصي 300 هزار نفري به اين شهر را قابل توجه و قابل تقدير برشمرد.
دبير ستاد ملي آموزش‌هاي نوين كشور در اين رابطه تاكيد كرد: با اجراي اين طرح در آينده‌اي نه چندان دور، كسي كه كارهاي خود را به صورت الكترونيكي انجام ندهد از كمترين حقوق شهروندي خود محروم خواهد بود.
كرمي با بيان اينكه ظرفيت پذيرش شهروند الكترونيك براساس تعداد خانوارها محاسبه مي‌شود، گفت: حدود 80 درصد جمعيت شهر به عنوان ظرفيت اوليه اعلام مي‌شود و در صورت تكميل اين سهميه با درخواست شهرداري براي افزايش سهميه، خدمات آموزشي و... به بقيه شهروندان نيز انجام خواهد شد.
دبير ستاد ملي آموزش‌هاي نوين كشور با اشاره به مراحل و نحوه اجراي طرح ملي شهروند الكترونيك در كشور و به ويژه تبريز اظهار داشت: اين طرح تمام شهروندان بين 12 تا 75 سال با هر سطح سواد را شامل مي‌شود و اين جمعيت مي‌توانند پس از مراجعه به بانك‌هاي عامل و ارائه مشخصات فردي به اپراتور با ثبت‌نام و دريافت كارت الكترونيكي در فضاي مجازي اينترنت به صورت رايگان، مباني و مواد درسي موضوع دوره‌هاي آموزشي شهروند الكترونيك را در طول شش تا 36 ماه طي كنند.
وي ادامه داد: پس از طي دوره‌هاي آموزشي شهروندان مدرك معتبري از سوي مركز توسعه نوآوري و كارآفريني دانشگاه تهران دريافت خواهند كرد كه در بيش از 150كشور جهان معتبر است.



نوشته شده در   چهارشنبه 4 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode