ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 28 بهمن 1389     |     کد : 15628

هفتمين پارك بانوان تبريز افتتاح شد

در آستانه 29 بهمن و با حضور شهردار تبريز، اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مديران استاني و شهري، پارك بانوان در حوزه شهرداري منطقه 6 تبريز افتتاح شد.

در آستانه 29 بهمن و با حضور شهردار تبريز، اعضاي شوراي اسلامي شهر و جمعي از مديران استاني و شهري، پارك بانوان در حوزه شهرداري منطقه 6 تبريز افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، شيفته بدرآذر در اين مراسم با اشاره به اجراي سريع اين پروژه در مدت كمتر از دو ماه گفت: اين پارك در محوطه فرهنگسراي رضوان در مساحت 10 هزار متر مربع براي استفاده بانوان ايجاد شده كه داراي بوفه، زمين بازي كودكان و وسائل ورزشي بوده و با هزينه‌اي بالغ بر يك ميليارد و 400 ميليون ريال احداث شده است.
بدرآذر با اشاره به طراحي منحصر به فرد در اين پارك گفت: در طراحي انجام شده، ضمن رعايت استانداردهاي لازم، مناسب‌سازي محيط براي استفاده معلولان و سالخوردگان نيز انجام شده است.
وي با اشاره به پروژه هاي متعدد و در دست اجراي اين منطقه از احداث پارك بزرگ گردشگري در مساحت هفت هكتار خبر داد و اظهار داشت: بهسازي و ساماندهي شهرك امام، ساماندهي منطقه صنعتي غرب، نورپردازي و زيباسازي در سطح منطقه و آسفالت اساسي جاده سنتو و احداث بوستان نهج البلاعه از مهم‌ترين پروژه‌هاي در دست اجراي شهرداري منطقه 6 است.
عضو شوراي اسلامي شهر تبريز نيز در اين مراسم گفت: توجه مهندس نوين شهردار تبريز در رسيدگي به نيازها و خواسته‌هاي زنان و بانوان ماندگار و قابل تقدير است.
اصغر عابدزاده در مراسم بهره‌برداري از پارك بانوان و فرهنگسراي رضوان در شهرك امام خميني (ره) در سخناني با قدرداني از زحمات شهرداري تبريز در احداث بوستان‌هاي مخصوص بانوان افزود: در چند سال اخير شهرداري تبريز نشان داده كه همواره قادر به مديريت و اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي متنوع و متعدد اجتماعي، فرهنگي و رفاهي است.
وي همچنين با اشاره به انتصاب نخستين شهردار زن در تاريخ يكصد ساله شهرداري تبريز تاكيد كرد: سركارخانم شيفته بدرآذر شهردار منطقه 6 در اين مدت كوتاه توانسته‌اند پروژه‌هاي متعددي را در اين منطقه آغاز كنند كه اجراي اين پروژه نيز در اين مدت زمان نشان از توانايي و خلاقيت بانوان در بحث‌هاي مديريتي است.
عضو شوراي اسلامي شهر خاطرنشان كرد: احداث پارك‌ها و سالن‌هاي ويژه بانوان و ديگر طرح‌ها و برنامه‌هاي مختلف از سوي شهرداري تبريز، اين مجموعه را در رأس دستگاه‌هاي موفق در حوزه توجه به نيازهاي قشر بانوان قرار داده است


نوشته شده در   پنجشنبه 28 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode