ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 بهمن 1389     |     کد : 14949

در حمايت از خيزش مردم مصر؛ مردم تبريز تجمع كردند‌

نمازگزاران تبريز پس از اقامه نماز جمعه با تجمع خودجوش، حمايت خود را از خيزش سراسري مردم مصر عليه نظام حاكم بر اين كشور اعلام كردند.

 نمازگزاران تبريز پس از اقامه نماز جمعه با تجمع خودجوش، حمايت خود را از خيزش سراسري مردم مصر عليه نظام حاكم بر اين كشور اعلام كردند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه تبريز كه به امامت آيت‌الله محسن مجتهد شبستري در مصلاي امام خميني(ره) تبريز برگزار شد، نمازگزارن تبريزي با تجمع در سه راه طالقاني پشتيباني خود را از انقلاب اسلامي مردم مصر اعلام و توطئه‌هاي آمريكا عليه خيزش مردم مصر را محكوم كردند
اقشار مختلف نمازگزاران تبريزي در اين تجمع با سردادن شعارهايي همچون «مرگ بر آمريكا»، «مرگ بر اسرائيل» و « مرگ بر نامبارك» نابودي هرچه سريع‌تر استكبار جهاني و سركرده اصلي آن يعني رژيم جنايتكار صهيونيستي را در جهان كه زمينه‌ساز اصلي حركات ضدآزادي در جهان هستند، خواستار شدند.
نمازگزاران تبريز همچنين در حمايت از انتفاضه مردم مصر با سر دادن شعارهايي همچون «حسني مبارك حاكمي ذليل است، حامي آمريكا و اسرائيل است» سردادند.
تجمع كنندگان تبريزي همچنين كشته و زخمي شدن تظاهركنندگان مصري را محكوم و بر تداوم حركت آنان تا نابودي فرعون مصر تاكيد كردند.

*تحولات اخير كشورهاي اسلامي نشانه جهاني شدن آرمان‌هاي انقلاب ايران است
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه و نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در اين تجمع گفت: قيام مردم كشورهاي اسلامي متاثر از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران است و فريادهاي الله اكبر در خيابان‌هاي كشور مصر دوران انقلاب ملت كشورمان را تداعي مي‌كند.
وي تحولات اخير در كشورهاي اسلامي را نشانه نفوذ و قدرت نظام مقدس جمهوري اسلامي و جهاني شدن آرمان‌هاي انقلاب اسلامي ايران عنوان كرد.
امام جمعه تبريز نگراني‌هاي جدي استكبار جهاني از روند رو به گسترش امواج انقلاب اسلامي در جهان اشاره كرد و گفت: گسترش روزافزون امواج انقلاب اسلامي در منطقه و جهان و احتمال وقوع انقلابي با خصوصيات و ويژگي‌هاي انقلاب اسلامي ايران در اين كشور‌ها موجب ترس و وحشت شديد استكبار و سران اين كشور‌ها شده است.


نوشته شده در   جمعه 15 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode