ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 12 بهمن 1389     |     کد : 14821

استاديوم 5 هزار نفري در تبريز ساخته مي‌شود

رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز گفت: طبق برنامه تدوين شده، سال آينده چهار استاديوم 5 هزار نفري در چهار نقطه اين شهر ساخته مي‌شود.

 رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز گفت: طبق برنامه تدوين شده، سال آينده چهار استاديوم 5 هزار نفري در چهار نقطه اين شهر ساخته مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، شهرام دبيري با اشاره به اجراي پروژه‌هاي مختلف شهري توسط شهرداري تبريز اظهار داشت: اين سطح از موفقيت در سايه تعامل و همكاري همسو و نزديك شوراي اسلامي شهر و شهرداري طي چهار سال گذشته حاصل شده و زمينه‌ساز توسعه زيربنايي تبريز نسبت به دهه‌هاي گذشته بوده است.
رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز در ادامه خدمات و موفقيت‌هاي سال‌هاي اخير شهرداري تبريز را در طول تاريخ شهرداري بي‌سابقه و بي‌نظير دانست و خاطرنشان كرد: استقرار مديريت برنامه‌محور در رأس هرم مديريتي شهرداري و نيز تلاش شبانه‌روزي مديران و پرسنل شهرداري براي تحقق اهداف توسعه سبب شده است كه ما شاهد تحولات و تغييرات گسترده‌اي در حوزه مديريت شهري تبريز باشيم و نام تبريز به عنوان شهري پيشگام در كشور مطرح شود.
وي تاكيد كرد: شوراي سوم شهر تبريز از آغاز فعاليت همواره توجه خاصي به انجام كارهاي علمي و كارشناسي داشته و براين اساس در نخستين گام با همكاري شهرداري تبريز، برنامه ميان مدت تبريز 90 را طراحي و اجرا كرد.
رئيس شوراي اسلامي شهر تبريز با اشاره به اينكه احداث خيابان 45 متري ميدان افلاك‌نما به پل كابلي از جمله پروژه‌هاي مصوب در برنامه تبريز 90 بود، خاطرنشان كرد: با اجراي اين پروژه و ديگر پروژه‌هاي شهري، شهر تبريز بيش از گذشته در مسير رشد و پيشرفت قرار گرفته است.
دبيري در ادامه سخنان خود با عنوان اينكه مركز پژوهش‌ها در شوراي شهر تبريز ايجاد شده است، تصريح كرد: لوايح و طرح‌هاي پيشنهاد شده در شوراي شهر با استفاده از نظرات كارشناسان و اساتيد دانشگاه به صورت علمي ارائه و تصويب مي‌شود.
وي افزود: اميدواريم با اجرا و گسترش فضاي سبز در عون بن علي، پارك كوهستان و كمربند سبز در اطراف شهر تبريز، سرانه فضاي سبز را به استاندارد جهاني برسانيم.
در ابتداي اين مراسم، حسين آقامحمدي شهردار منطقه دو تبريز در سخناني با تبريك ايام دهه مبارك فجر با اعلام اينكه در سال‌هاي اخير شاهد اجراي پروژه‌هاي بزرگ عمراني، خدماتي در حوزه شهرداري منطقه دو بوده‌ايم، اضافه كرد: براي احداث خيابان 45 متري ميدان افلاك‌نما به پل كابلي بيش از 210 ميليارد ريال هزينه شده است و اين پروژه در حداقل زمان با حمايت‌هاي اعضاي شوراي شهر و شهردار تبريز در كمترين زمان ممكن اجرا شده است.
وي همچنين با اشاره به پروژه‌هايي كه تا پايان سال توسط شهرداري منطقه دو به بهره‌برداري خواهد رسيد، افزود: مسيرگشايي خيابان 18 متري عزيزآباد، خيابان رجايي‌شهر به ويلاشهر، خيابان و پارك حاشيه‌اي كوي دادگستري و دو پل عابرگذر از مهم‌ترين طرح‌هايي است كه به زودي افتتاح مي‌شود.


نوشته شده در   سه شنبه 12 بهمن 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode