ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 دي 1389     |     کد : 14188

احداث دهكده سلامت در اسكو

مسئول مناطق ويژه گردشگري استان آذربايجان شرقي از ايجاد پنجره واحد سرمايه‌گذاري واحداث دهكده سلامت در شهرستان اسكو خبر داد.

 مسئول مناطق ويژه گردشگري استان آذربايجان شرقي از ايجاد پنجره واحد سرمايه‌گذاري واحداث دهكده سلامت در شهرستان اسكو خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از دفتر رسانه‌اي فرمانداري اسكو در نشست كارگروه ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي سيد رامين اسبقي از ايجاد پنجره واحد سرمايه‌گذاري در شهرستان اسكو خبر داد و اظهار داشت: با توجه به وجود ظرفيت‌هاي موجود از لحاظ گردشگري و ميراث فرهنگي به منظور جذب سرمايه‌گذار و توسعه سرمايه‌گذاري در اين بخش اين واحد در اسكو ايجاد مي‌شود.
اسبقي همچنين از احداث دهكده سلامت در اين شهرستان سخن گفت و ادامه داد: با توجه به آب و هواي مطلوب در شهرستان اسكو و نزديكي به مركز استان و وجود شاخص‌هاي مورد نظر، دهكده سلامت با همكاري ارگان‌هاي زيربط ايجاد و در آن با استفاده از عوامل طبيعي و بدون استفاده از داروها و عوامل شيميايي نسبت به درمان برخي بيماري‌ها روحي و رواني و جسمي اقدام مي‌شود.
مسئول مناطق ويژه گردشگري سازمان مييراث فرهنگي استان آذربايجان شرقي اظهار داشت: با توجه به گردشگر پذير بودن منطقه با مساعدت و سرمايه‌گذاري بخش خصوصي در يكي از كران‌هاي روستاي كندوان درمانگاه تخصصي ايجاد و نسبت به معاينه مراجعان و گردشگران اقدام مي‌كند.
اسبقي همه اقدامات انجام گرفته در زمينه انجام زيرساخت‌هاي لازم گردشگري در اين شهرستان را براي ثبت جهاني روستاي كندوان عنوان كرد و گفت: با ثبت اين روستا شاهد افزايش خدمات به گردشگران و افزايش سرمايه‌گذاران و توجه گردشگران دنيا به اين منطقه و استان و كشور خواهيم شد و از اعتبارات خاص گردشگري نيز برخوردار خواهيم شد.
در اين نشست زمينه‌هاي جذب سرمايه‌گذاري در بخش‌هاي مختلف گردشگري و صنايع دستي در شهرستان اسكو بررسي و بر لزوم معرفي ظرفيت‌هاي گردشگري اين شهرستان در رسانه‌هاي جمعي تأكيد شد.



نوشته شده در   دوشنبه 27 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode