ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 5 آبان 1389     |     کد : 10762

بازديد رئيس جمهور بوليوي از استاديوم يادگار امام (ره) تبريز

رئيس جمهور بوليوي با حضور در استاديوم يادگار امام (ره) تبريز از امكانات اين استاديوم بازديد كرد.

 رئيس جمهور بوليوي با حضور در استاديوم يادگار امام (ره) تبريز از امكانات اين استاديوم بازديد كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، خوان اوو مورالس آيما رئيس جمهور بوليوي روز گذشته ميهمان آذربايجان شرقي و تبريز بود كه با حضور در استاديوم يادگار امام (ره) تبريز از امكانات اين استاديوم بازديد كرده و به همراه استاندار آذربايجان شرقي با اعضاي تيم تراكتورسازي به تمرين و بازي پرداخت.
رئيس جمهور بوليوي در بدو ورود مورد استقبال سيد محمد شروين‌اسبقيان مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي قرار گرفت و گزارشي از روند ساخت و امكانات و ظرفيت استاديوم 70 هزار نفري يادگار ارائه كرد.
در ادامه رئيس جمهور بوليوي لباس تيم تراكتورسازي تبريز را بر تن كرد و پس از تمرين و گرم كردن با تيم تراكتورسازي تبريز در بازي 20 دقيقه‌اي دو تيم آبي و زرد تراكتورسازي شركت كرد تا زننده يك گل از سه گل تيم زرد بر تيم آبي باشد و استاندار آذربايجان شرقي زننده دو گل ديگر تيم زرد بود.
در تيم زرد خوان اوو مورالس آيما رئيس جمهور بوليوي، احمد عليرضابيگي استاندار آذربايجان شرقي، محمود چمني فرماندار تبريز، سيد محمد شروين اسبقيان مدير كل تربيت‌بدني آذربايجان شرقي، فراز كمالوند، محمد نصرتي، علي عليزاده، مهدي ثابتي و تني چند از بازيكنان تيم تراكتورسازي تبريز حضور داشتند.
در پايان اين ديدار به رسم يادبود پيراهن، لوح يابود، نشان سينه و لوح شيشه‌اي باشگاه تيم تراكتورسازي تبريز به خوان اوو مورالس آيما رئيس جمهور بوليوي اهدا شد.
بوليوي، كشوري محصور در خشكي در مركز آمريكاي جنوبي با حدود 9ميليون نفر جمعيت از شمال و شرق با برزيل از جنوب با آرژانتين و پاراگوئه و از غرب با شيلي و پرو هم‌مرز است.
بوليوي با مساحت حدود يك ميليون كيلومتر مربع بيست و هشتمين كشور پهناور جهان بوده و از ظرفيت‌هاي بالقوه كشاورزي و معدني برخوردار است.


نوشته شده در   چهارشنبه 5 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode