ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 4 آبان 1389     |     کد : 10735

مورالس سوار بر تراكتور ايراني در تبریز

رئيس‌جمهور كشور بوليوي كه براي انجام سفري يك روزه ساعتي قبل وارد تبريز شده است، با حضور در مجتمع كارخانجات تراكتور سازي ايران در تبريز، از اين مجتمع بازديد كرد.

 
رئيس‌جمهور كشور بوليوي كه براي انجام سفري يك روزه ساعتي قبل وارد تبريز شده است، با حضور در مجتمع كارخانجات تراكتور سازي ايران در تبريز، از اين مجتمع بازديد كرد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، «اوو مورالس» رئيس‌جمهور كشور بوليوي و هيئت همراه در ادامه سفر خود به تبريز ظهر امروز از قسمت‌هاي مختلف كارخانه تراكتورسازي ايران و محصولات توليدي آن بازديد كردند و از نزديك با فعاليت‌هاي توليدي اين كارخانه آشنا شدند.
در اين بازديد تراكتورهاي تك ديفرانسل و 2 ديفرانسيل 240، 285 و 399 و سه محصول جديد با نام‌هاي تراكتورهاي 1000، 1050 و 475 مورد بازديد قرار گرفت و رئيس جمهور بوليوي رضايت خود را از كيفيت اين محصولات ابراز كرد.
مورالس در اين بازديد دو بار ضمن سوار شدن به تراكتورهاي توليد كارخانه تراكتورسازي تبريز مورد تشويق حاضران قرار گرفت.
گزارش فارس حاكي است، شركت تراكتور سازي تبريز به منظور ساخت انواع تراكتورهاي 65 اسب تك ديفرانسيل و 2 ديفرانسيل و تراكتور 45 اسب در سال 1345 تاسيس شد.
در سال 1354 در اين شركت طرح جايگزيني تراكتور مسي و فرگوسن و موتور پركينز تحت ليسانس انگلستان با همكاري سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران و سازمان برنامه و بودجه با موفقيت انجام شد و نخستين تراكتورهاي MF را در چهار مدل توليد و به بازار عرضه كرد.
از سال 1372نيز با تغيير خط قديم روماني اقدام به توليد تراكتور سنگين MF993 با قدرت 110 اسب بخار در دو مدل تك ديفرانسيل و 2 ديفرانسيل كرد. اين شركت در سال 74 به منظور استفاده بهينه از امكانات موجود اقدام به ايجاد چهار مركز سود مستقل (SBU) شامل ساخت كاميونت و ساخت ماشين و ساخت ابزار و سازمان آموزش كرد.
از سال‌هاي پيش نزديك به 95 درصد سهم بازار داخلي ايران در رنج 47 تا 110 اسب بخار در دست شركت تراكتور سازي ايران است.


نوشته شده در   سه شنبه 4 آبان 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode