ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 اسفند 1394     |     کد : 100741

معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری ترنم آسمانی در تبریز

نفرات برتر اولین جشنواره سراسری آواها و نواهای دینی ترنم آسمانی در مراسم اختتامیه ای که پنجشنبه شب در محل سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، معرفی شدند.

نفرات برتر اولین جشنواره سراسری آواها و نواهای دینی ترنم آسمانی در مراسم اختتامیه ای که پنجشنبه شب در محل سالن پتروشیمی تبریز برگزار شد، معرفی شدند.


به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام هیئت داوران 6 گروه اول تا سوم در دو بخش همخوانی و تواشیح معرفی شدند.
در بخش همخوانی قرآن کریم گروه العباد به عنوان گروه اول از استان خوزستان، گروه ثقلین به عنوان گروه دوم از یزد و گروه الاحرار از همدان به عنوان گروه سوم معرفی شدند.
در بخش تواشیح (مدیحه سرایی) نیز گروه بصائر از استان اصفهان ، گروه ثامن الحجج از یزد و گروه بشری از آذربایجان شرقی به عنوان گروه سوم معرفی شدند.
استاندار آذربایجان شرقی در آئین اختتامیه این جشنواره با بیان اینکه توفیق خدمت به قرآن عنایتی از سوی حضرت حق است اظهار داشت: قدر دانستن این توفیق نشر مفاهیم قرآنی است و مسئولان نیز باید زمینه گسترش فرهنگ قرآنی را در جامعه فراهم کنیم.
اسماعیل جبارزاده، گفت: پیشنهاد می کنیم همه ساله اسفند ماه میزبان این جشنواره سراسری آواها و نواهای دینی ترنم آسمانی در تبریز باشیم و در صورتی که مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بپذیرند آمادگی برگزاری همه ساله این برنامه ها را داریم.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه توفیق خدمت به قرآن عنایتی از سوی حضرت حق است اظهار کرد: قدر دانستن این توفیق نشر مفاهیم قرآنی است و مسئولان نیز باید زمینه گسترش فرهنگ قرآنی را در جامعه فراهم کنیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر بهترین روش مقابله با تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی تمسک به قرآن و توجه بیشتر بر آن است و بر ما مجریان قرآنی است که فرمایشات رهبری را در توجه به این کتاب آسمانی عملی کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: اشاعه فرهنگ قرآنی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خوبی صورت گرفته و بنده به این موضوع شهادت می دهم.
جبارزاده اظهار کرد: از سوی مسئولان ارشد آذربایجان شرقی اعلام آمادگی می کنیم تا زمینه های رشد برنامه های قرآنی و فعالیت های قرآنی را فراهم کنیم.


نوشته شده در   جمعه 21 اسفند 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode