ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 21 فروردين 1387     |     کد : 111550

اطلاعيه سازمان تبليغات اسلامي به مناسبت سالروز ملي فناوري هسته‌اي

 

سازمان تبليغات اسلامي با صدور بيانيه‌اي 20 فروردين، سالروز ملي فناوري هسته‌اي را به ملت شريف ايران تبريك گفت.

به گزارش روابط‌عمومي سازمان تبليغات اسلامي، متن اين اطلاعيه به شرح زير است:

ايران اسلامي با گذشت سه دهه از انقلاب اسلامي همواره به مدد ايمان مستحكم و همت بلند خويش از كوران حوادث سخت و نفس‌گير، سرفراز بيرون آمده است. كشور اكنون در مقطعي بزرگ از تاريخ كه جهان پرآشوب هر لحظه مانعي جديد بر سر راه توسعه و رسيدنش به قله‌هاي بلند ترقي مي‌تراشد، نستوه و استوار تنها بر تحقق آرمان‌هاي متعالي خويش، چشم دوخته است.

انرژي هسته‌اي به عنوان يكي از موهبات خدادادي است كه بشر معاصر موفق به استخراج آن از طبيعت شده است و تمامي ملل جهان به طور يكسان حق استفاده مشروع و صلح‌آميز از آن را دارند. اما مع‌الاسف در دنياي امروز دولت‌هايي اين استفاده را حق انحصاري خود مي‌دانند كه تاكنون ظالمانه‌ترين بهره‌برداري‌ها را از اين انرژي به انجام رسانده‌اند.

قدرت‌هاي زورگو حاضر نيستند عظمت ملت ايران را كه در سايه انقلاب‌شان به دست آورده‌اند باور كنند و در طي اين سال‌ها در مقابل ايستادگي ملت ما در برابر هر آسيب و گزندي، به ستوه آمده‌‌اند؛ لذا همواره در طول اين سال‌ها با توسل به برخي از سازمان‌هاي بين‌المللي و با ايجاد هياهو و جنجال و تخريب افكار عمومي جهان نسبت به نيات جمهوري اسلامي ايران از غني‌سازي اورانيوم، سعي در ايجاد مانع بر سر راه پيشرفت و توسعه ملي ميهن عزيزمان داشته‌اند.

پيروزي تاريخي ملت شجاع ايران در زمينه تكميل چرخه سوخت هسته‌اي نتيجه‌ پيوند معنوي فرزندان ايران اسلامي به فرامين الهي و سنت پيامبر اعظم (ص)، اراده و خودباوري و مقاومت و پايداري در برابر خواسته‌هاي نامشروع زياده‌خواهان و قدرت‌هاي سلطه‌طلب بود. دستاورد عظيمي كه بي‌ترديد جلوه‌اي از جاري بودن جنبش نرم‌افزاري در پهنه توليد علم و فناوري و كشور است.

هنگامي ارزش اين فتح بزرگ علمي و تكنولوژيك پديدار مي‌شود كه بدانيم بسياري از كشورهاي جهان عليرغم همه‌گونه كمك در انتقال فناوري، موفق به رسيدن به چنين مرحله‌اي نشدند. اما فرزندان ايران در فضاي نظام اسلامي و نعمت بزرگ ولايت، بدون توجه به بي‌اعتنايي كشورهاي مستكبر توانستند ايران عزيز را به جرگه كشورهاي قدرتمند و معدود صاحب اين فناوري در جهان وارد كنند.

سازمان تبليغات اسلامي روز ملي فناوري هسته‌اي كه با دست متخصصان با لياقت و مومن به ملت ايران هديه شد را به رهبر فرزانه انقلاب و مردم سربلند ايران اسلامي تبريك و تهنيت مي‌گويد.

 


نوشته شده در   چهارشنبه 21 فروردين 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode