ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 فروردين 1387     |     کد : 111540

احضار سفير هلند كافي نيست

امام جمعه تبريز با تأكيد بر تجديد نظر در روابط با اين كشور:

احضار سفير هلند كافي نيست

 امام جمعه تبريز احضار سفير ‌هلند به وزارت امور خارجه كشورمان را كافي ندانست و خواستار تجديد نظر‌ ايران در روابط با اين كشور شد.

 

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز،ايت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز در مصلاي امام خميني (ره) اين شهر افزود: در سالي كه مقام معظم رهبري آن را به سال نوآوري و شكوفايي مزين كرده‌اند، در همه زمينه‌ها به خصوص در امور معيشتي و اقتصادي مردم، بايد توجه خاص صورت پذيرد.
‌وي تصريح كرد: بزرگ‌ترين نوآوري در دستگاه‌هاي اجرايي بايد در ارايه خدمات مطلوب به ملت سرافراز ايران باشد.
امام‌ جمعه تبريز توجه مسئولان به امور معيشتي مردم را بسيار مهم دانست و گفت: حل مشكلات اقتصادي، اقدامات جدي‌تر مسئولان را مي‌طلبد.
شبستري با بيان اينكه امروز بزرگ‌ترين دغدغه مردم كنترل تورم، گراني و مشكلات اقتصادي است، ابراز اميدواري كرد: مسئولان در اين زمينه تلاش مضاعفي از خود نشان داده و اقدامات عملي انجام دهند.
خطيب جمعه تبريز با بيان اينكه تورم و گراني در حوزه حوزه مسكن براي قشر آسيب‌پذير جامعه كمرشكن است، خواستار اقدامات جدي مسئولان در اين زمينه شد.
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: بايد تحقق نيازهاي مردم را در راس امور و سياست‌ها قرار داد.
امام‌ جمعه تبريز ادامه داد: مطالبات ملت بايد در اولويت برنامه‌هاي كاري ‌مسئولان‌ قرار داشته باشد و مسئولان براي رفع مشكلات تدابير عملياتي اتخاذ كنند.
وي در ادامه با محكوم كردن‌ حركت ضداسلامي يكي از نمايندگان پارلمان هلند كه رئيس حزب آزادي اين كشور است و ارتباطش با صهيونيست‌ها بركسي پوشيده نيست، تأكيد كرد: پشت صحنه تمام اين شيطنت‌ها، دنياي استكبار و رژيم صهيونيستي قرار دارند.
شبستري با اشاره به فيلم 15 دقيقه‌اي نماينده افراطي پارلمان هلند ‌كه سراپا ‌از اهانت ‌به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) و تحريف قرآن و نشان دادن دين اسلام‌ دين خشونت است، اظهار داشت: اين حركت رذيلانه در پوشش آزادي نشان از بي منطقي و تهي بودن دموكراسي غربي است.
نماينده مردم استان آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري با ‌اشاره به عذرخواهي نخست وزير هلند از مسلمانان و راهپيمايي مسلمانان خواستار محاكمه اين نماينده صهيونيستي پارلمان هلند شد.
وي همچنين با اشاره به سانحه سقوط بالگرد نيروي انتظامي در آذربايجان‌شرقي و اعلام تسليت‌ اظهار داشت: فوت سرنشينان اين بالگرد به دليل انجام عمليات و ماموريت شهادت گونه بود.
شبستري در ادامه به فعاليت چشمگير نيروي انتظامي در ‌استان آذربايجان شرقي طي تعطيلات نوروز نيز اشاره و تصريح كرد: تلاش شبانه‌روزي نيروهاي زحمتكش در عرصه‌هاي مختلف انتظامي، ترافيكي و امنيت بر كسي پوشيده نيست.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي‌ در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز گفت: مناطق عملياتي 8 سال دفاع مقدس عطر شهادت را مي‌پراكنند و ضروري است مردم كشورمان از اين مكان‌هاي شريف ديدار و زيارت داشته باشند و ياد و خاطره شهدا و ايثارگران و روحيه شهادت طلبي و ايثار در راه خدا به نسل جوان امروز و نسل‌هاي آينده منتقل كنند.


نوشته شده در   شنبه 17 فروردين 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode