ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 10 فروردين 1387     |     کد : 111535

همدلي و انسجام منشاء رشد و شكوفايي كشور است

امام جمعه موقت تبريز:

همدلي و انسجام منشاء رشد و شكوفايي كشور است

 امام جمعه موقت تبريز با بيان اينكه همدلي و انسجام منشاء رشد و شكوفايي كشور است، گفت: مسئولان با عملكرد خود در سال نوآوري و شكوفايي مردم را اميدوار كنند.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد آل هاشم امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته تبريز كه در مصلاي امام خميني(ره) اين شهر برگزار شده بود افزود: امروز ملت‌هاي مسلمان جهان از اتحاد و همدلي و انسجام ملت مسلمان ايران الگو مي‌گيرند و تداوم اين همدلي سبب رشد و توسعه ملت‌هاي مسلمان مي‌شود.
وي تصريح كرد: همدلي و انسجام در سال نوآوري و شكوفايي موجبات رشد و شكوفايي كشور را فراهم آورده و سبب خواهد شد تا مناطق مختلف كشور به توسعه و شكوفايي دست يابيند.
آل هاشم خاطرنشان كرد: نامگذاري امسال بنام « نوآوري و شكوفايي» از سوي رهبر معظم انقلاب ناشي از دورانديشي معظم‌له و دستيابي به توسعه است كه اين مهم در پرتو همت مردم و مسئولان محقق مي‌شود.
وي افزود: در سال نوآوري و شكوفايي، مسئولان بايد پاسخگوي نيازهاي مردم بوده و تلاش وافري در رفع مشكلات مردم داشته باشند.
امام جمعه موقت تبريز اظهارداشت: در سال جاري مسئولان بايد با بالندگي و تفكري جديد مشكلات كشور را برطرف كنند.
آل هاشم در بخش ديگري از سخنان خود 12 فروردين سال 58 را سالروز تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي و برافراشته شدن پرچم استقلال و آزادي در ايران و تجديد حيات اسلام توصيف كرد و اظهار داشت: مردم در اين روز با حضور ميليوني در پاي صندوق‌هاي راي با اكثريت آرا، جمهوريت همراه با اسلاميت نظام اسلامي ايران را خواستار شدند.
وي ادامه داد: در طول سال‌هاي گذشته نيز مردم با حضور خود در عرصه‌هاي مختلف ضامن اين 2 ويژگي مهم نظام اسلامي شدند.
امام جمعه موقت تبريز، اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي با اطلاع از اين موضوع مي خواهند با دسيسه‌هاي مختلف همدلي و اتحاد ملت ايران را خدشه‌دار كنند.
وي يادآور شد: اما هوشياري مردم توطئه‌هاي دشمنان را به خودشان بر مي‌گرداند.
امام جمعه موقت تبريز همچنين با تبريك ميلاد پيامبر اكرم(ص) تصريح كرد: مسئولان و مردم بايد با تأسي از زندگي، سيره و روش پيامبر اسلام (ص) بتوانند جامعه را در مسير صحيح خود قرار دهند.
آل هاشم در خطبه‌هاي اول نماز جمعه با تبريك سال نو نمازگزاران را به رعايت تقوا و استعانت از خداوند و حفظ حدود الهي در اعمال و رفتار فراخواند.
انتهاي پيام/ص


نوشته شده در   شنبه 10 فروردين 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode