ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 فروردين 1387     |     کد : 111516

پيام نوروزي رئيس سازمان تبليغات اسلامي

 

حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر سيد مهدي خاموشي، رئيس سازمان تبليغات اسلامي كشور با صدور پيامي، بهار را تجلي پرتو حُسن پروردگار دانست كه آدميان را به سير و سلوك معنوي دعوت مي‌كند. دكتر خاموشي همچنين در پيام خود فرارسيدن سال نوي خورشيدي و آغاز سال 1387 هجري شمسي را به ملت ايران تبريك گفت و سالي پربار را براي همگان و خصوصاً‌ مبلغان اسلام آرزو كرد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي‌ متن اين پيام به شرح زير است:

بهار نويد گسترده شدن شميم مهرباني و عطوفت در پهنه كره خاكي است. فصلي كه بهار با زايش دوباره طبيعت در دفتر آفرينش بازگشوده، پرتو حسن ايزدي را متجلي ساخته است و با پيامي رسا و روشن، آدميان را به تفرّج صنع خداي رحمان در تابلوي پُرنقش و نگار خويش فرامي‌خواند. در آغازين لحظه‌هاي شكفتن طبيعت از دل خاك خفته به مدد دمِ افلاكي نسيم بهاري، نگارستان يگانه نقاش ازل را با دميدن ديگرباره‌ي نفحه‌‌ي حيات در كالبد هستي به تماشا ايستاده‌ايم. نوبهاري ديگر با تن‌پوش سبز خود از راه رسيده‌ است و پيشاپيش او پيك‌هاي سبكبالي است كه خبرهايي نغز از رسالت بزرگ آدميان در برابر تحويل و تحول زمان دارند. تحولي كه نزهتگاه بهار در برابر ديدگان‌مان قرار مي‌دهد، مي‌تواند با مدد خواستن از يكتاي هستي‌آفرين، ما را در ژرفاي جانمان به يافتن و جُستنِ زاويه‌هاي تحول‌نيافته‌اش رهنمون سازد.

در طليعه سال نو و حيات مجدد طبيعت كه گنجينه‌اي است از معرفت كردگار، فرارسيدن نوروز  هجري شمسي را به همگان و خصوصاً سنگربانان جبهه تبليغ و توسعه فرهنگ ديني و مجموعه بزرگ سازمان تبليغات اسلامي تبريك گفته و از خداي بزرگ خواهانم كه اين فصل خجسته براي همگان و خصوصاً مبلغان عزيز اسلام سرآغاز سالي سرشار از بهروزي و موفقيت و تعالي باشد.

                                                                                سيدمهدي خاموشي

                                                                                    رئيس سازمان تبليغات اسلامي

 


نوشته شده در   شنبه 3 فروردين 1387  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode