ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 19 تير 1403
سه شنبه 19 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 27 آبان 1392     |     کد : 62796

شهردار جدید تبریز: عامل اختلاف نخواهم شد

شهردار تبریز با قدردانی از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر در انتخاب وی به عنوان کلیددار شهر گفت: من خود را شهردار همه 21 عضو شورا می‌دانم و برای خدمت به مردم و مسئولانی که لایق و شایسته خدمت هستند وارد میدان شده‌ام.

شهردار تبریز با قدردانی از حسن اعتماد شورای اسلامی شهر در انتخاب وی به عنوان کلیددار شهر گفت: من خود را شهردار همه 21 عضو شورا می‌دانم و برای خدمت به مردم و مسئولانی که لایق و شایسته خدمت هستند وارد میدان شده‌ام. 

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی بعد از ظهر امروز در آیین معارفه خود که با حضور مسئولان ارشد شهری و استانی برگزار گردید با اعلام این مطلب افزود: برای خدمت صادقانه و به دور از تنش آمده‌ام و به هیچ عنوان عامل اختلاف نخواهم شد، چرا که معتقدم فرصت خدمت محدود است و باید از این فرصت برای خدمت صادقانه نهایت استفاده را کرد.

وی افزود: نباید اختلاف سلیقه و دیدگاه‌ها باعث دلسردی یا سستی در انجام وظایف شود و فرصت خدمت را سلب کند و من هیچ گلایه‌ای از کسانی که مخالفت‌هایی انجام داده‌اند ندارم و در کنار هم به دنبال رفع مشکلات مردم و شهر خواهیم بود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند چشم‌انداز 20 ساله توسعه کشور و جایگاه تبریز در افق این برنامه خاطر نشان کرد: تبریز در این سند به عنوان هولدینگ و شهر برتر منطقه پیش‌بینی شده و این جایگاه با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش و کوشش همه‌جانبه قابل دسترسی است.

تجربه و علم دو بال توسعه و پیشرفت کشور هستند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی علم و تجربه را دو بال توسعه و پیشرفت کشور در تمام حوزه‌ها و بخش‌ها اعلام کرد.

مسعود پزشکیان نیز در این مراسم افزود: این دو ویژگی و در کنار آن ایمان و باور قلبی به توسعه و پیشرفت می‌تواند زمینه‌ساز تحقق خواسته‌ها و اهداف مورد نظر در عرصه مدیریت کشور باشد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تأکید بر اینکه برای کسب تجربه باید شاخص‌های پیشرفت و موفقیت دیگر شهرها و کشورها را بررسی و ارزیابی کرد نخستین گام در این راه را دیدن و نظاره کردن شاخص‌های پیشرفت در تمام نقاط جهان و الگوگیری از این شاخص‌ها دانست و بر لزوم توجه مدیران شهری و استانی به این امر تأکید کرد.

پزشکیان در عین حال خواستار استفاده بهینه و مؤثر از تجربیات و دانش اصحاب اندیشه و فکر و نیز تجربیات مدیران و نیروهای لایق و توانمند در عرصه مدیریت شهری شد.


نوشته شده در   دوشنبه 27 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode