ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 7 آبان 1392     |     کد : 61907

معرفی جبارزاده ‌برای استانداری آذربایجان شرقی‌/‌‌30 پله تا استانداری‌

رئیس‌ مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جبارزاده رسما از سوی وزارت کشور به مجمع نمایندگان اعلام شده است، گفت: جبارزاده 70 درصد مراحل را برای استانداری آذربایجان شرقی طی کرده است.

رئیس‌ مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه جبارزاده رسما از سوی وزارت کشور به مجمع نمایندگان اعلام شده است، گفت: جبارزاده 70 درصد مراحل را برای استانداری آذربایجان شرقی طی کرده است.
محمد اسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز درباره نظر نمایندگان در ‌ارتباط‌ با این گزینه اظهار کرد: هنوز جلسه‌ای برای بررسی این گزینه از سوی مجمع نمایندگان تشکیل نیافته اما فکر نمی‌کنم مخالفتی با این موضوع از سوی نمایندگان استان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه جبارزاده رسما از سوی وزارت کشور به مجمع نمایندگان اعلام شده است، گفت: امیدواریم به زودی جمع‌بندی‌ها در مورد استانداری آذربایجان‌شرقی نهایی شود.

سعیدی در پاسخ به چرایی برگزار نشدن جلسه نمایندگان با معاون اول رئیس جمهور گفت: با توجه به همزمانی دو جلسه رئیس جمهور و ضرورت حضور آقای جهانگیری در یکی از این جلسات به نیابت از آقای روحانی جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی به زمان دیگری موکول شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مصلحت بودن برگزار نشدن این جلسه به استدلال برخی گفت: نه این جلسه مطمئنا برگزار خواهد شد چرا که موضوع استانداری آذربایجان‌شرقی تنها دستور جلسه این نشست نبود بلکه موضوعات و مشکلات کلی استان قرار است در این جلسه بررسی شود که یکی از موارد انتخاب استاندار و حواشی آن خواهد بود.

براساس این گزارش، حداقل از پنج شنبه هفته گذشته که موضوع دیدار نمایندگان با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور از سوی فارس رسانه‌ای شده بود و جلسه‌ای برنامه‌ریزی شده محسوب می‌شد و حذف یک باره آن از سوی معاون اول اما و اگرهای زیادی را برای اذهان عمومی تداعی می‌کند که امیدواریم کلیدهای آقای روحانی درهای آذربایجان‌شرقی را بیش از این با قفل‌های متعدد روبه‌رو نکند.

تاکنون چند‌ نفر از فیلتر نمایندگان و وزارت کشور برای کلیددار شدن آذربایجان‌شرقی گذشته‌اند که هر کدام به نحوی از جمله گرفتن حکمی در بدنه دولت از جمع کاندیداها خارج شده‌اند و اکنون با چراغ روشن در حال گشتن به دنبال استانداری برای آذربایجان‌شرقی هستیم.

وزارت کشور و در رأس آن دولت یازدهم باید مصلحت مردم و استان را بر هر سهم‌خواهی ترجیح دهند و این خواسته مردم استان است که سریعاً با انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی صدای سوت قطار تحولات دولت یازدهم در این استان نیز شنیده شود.

مردم آذربایجان‌شرقی دو ماهی است که روزهای یکشنبه و چهارشنبه وقتی خورشید طلوع می‌کند همه گوش به زنگ هستند تا ببینند که کلید روحانی چه کسی را به عنوان دوازدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی از صندوقچه دولت یازدهم بیرون می‌آورد، اما این امر در هفته‌های گذشته با وجود قول‌‌های داده شده از سوی مسئولان تحقق نیافته و همچنان به هفته آینده موکول شده است، به‌طوری که می‌رود روزهای یکشنبه و چهارشنبه برای مردم آذربایجان به روزهای بیم و امید تبدیل شود.

خطه آذربایجان در تاریخ معاصر، بزرگانی چون امیرکبیر و قائم مقام فراهانی را به خود دیده است و با آغاز دولت تدبیر و امید مردم آن همچنان منتظرند تا ببینند که کلید روحانی چه کسی را به عنوان دوازدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی از صندوقچه دولت یازدهم بیرون می‌آورد.


نوشته شده در   سه شنبه 7 آبان 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode