ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 13 مهر 1392     |     کد : 60638

2 گزینه دیگر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی/ تشکیل جلسه فردا مجمع نمایندگان

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌ شرقی گفت: آن چه از محافل به گوش می‌رسد دو گزینه دیگر به جمع گزینه‌های وزارت کشور برای انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنان پشت پرده
2 گزینه دیگر وزارت کشور برای استانداری آذربایجان‌شرقی/ تشکیل جلسه فردا مجمع نمایندگان
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌ شرقی گفت: آن چه از محافل به گوش می‌رسد دو گزینه دیگر به جمع گزینه‌های وزارت کشور برای انتخاب استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه شده است.


محمداسماعیل سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: صرفا آقای مهر علیزاده به صورت رسمی از سوی وزارت کشور به مجمع نمایندگان استان معرفی شده و با معرفی رسمی 2 گزینه اشاره شده نفرات مورد بررسی نمایندگان آذربایجان‌شرقی قرار خواهند گرفت.

وی در پاسخ به اینکه مجمع فقط گزینه وزارت کشور را بررسی خواهد کرد و خود اقدام به معرفی گزینه نخواهد کرد، گفت: مجمع نمایندگان دو یا سه گزینه را نیز به عنوان افراد مد نظر خود در معرض ارزیابی نمایندگان استان قرار خواهد داد.

*تشکیل جلسه مجمع نمایندگان

سعیدی پیش بینی کرد در مجموع حدودا چهار گزینه در مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد و نتایج آن به وزارت کشور اعلام شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در مورد زمان جلسه مجمع نمایندگان در مورد ارزیابی گزینه‌های استاندری آذربایجان شرقی گفت: فردا به احتمال قوی نمایندگان آذبایجانشرقی در این ‌ارتباط‌ جلسه داشته باشند.

* موضوع سکانداری آذربایجان شرقی فردا در دستور کار هیئت دولت نیست

وی در ‌ارتباط‌ با جلسه فردای هیئت دولت و دستورکار بودن موضوع سکانداری آذربایجان شرقی گفت: موضوع انتخاب استاندار آذربایجان شرقی در دستور کار فردای هیئت دولت نخواهد بود.





پروسه انتخاب استاندار آذربایجان شرقی اگر طی روزهای آینده نتواند از بن‌بست خارج شود و این موضوع حساس به حالت فرسایشی و واکنشی، افکار عمومی را به خود مشغول دارد، زیان‌های مضاعفی را بر سر راه توسعه و آبادانی استان بر جای خواهد گذاشت که ممکن است یادآوری آن برای سال‌های بعد هم مایه تاسف همه آذربایجانی‌ها شود.

باید همچنان منتظر ماند و بر دودکش کلبه هیئت دولت «تدبیر و امید» چشم دوخت. باید ببینیم چه زمانی دود سفید «انتخاب نهایی»، از آن بیرون خواهد آمد و سکه دوازدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی به نام چه کسی ضرب خواهد شد.

با معرفی علی عبدالعلی‌زاده به عنوان مشاور وزارت عالی کشور، هاشمی به عنوان استاندار تهران و پورحسینی به عنوان رئیس خصوصی‌سازی کشور از جمله گزینه‌های تصدی استاندار آذربایجان شرقی بودند که با حذف این گزینه‌ها حال مردم آذربایجان شرقی منتظر هستند ببینند دوازدهمین استاندار آذربایجان شرقی چه کسی خواهد بود.

خطه آذربایجان در تاریخ معاصر، بزرگانی چون امیرکبیر، قائم مقام و مصدق را به خود دیده است و با آغاز دولت تدبیر و امید مردم آن همچنان منتظرند تا ببینند که کلید روحانی چه کسی را به عنوان دوازدهمین استاندار آذربایجان‌شرقی از صندوقچه دولت یازدهم بیرون می‌آورد. 


نوشته شده در   شنبه 13 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode