ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 8 مهر 1392     |     کد : 60315

دولت مقصر طولانی شدن انتخاب استاندار آذربایجان ‌شرقی است

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: دولت مقصر طولانی شدن انتخاب استاندار آذربایجان ‌شرقی است که این موضوع به مصلحت نیست.

اعلام نظر مجمع نمایندگان در مورد گزینه دولت برای استانداری
دولت مقصر طولانی شدن انتخاب استاندار آذربایجان ‌شرقی است
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: دولت مقصر طولانی شدن انتخاب استاندار آذربایجان ‌شرقی است که این موضوع به مصلحت نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از آذربایجان شرقی محمداسماعیل سعیدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: دولت مصوب اصلی کشدار و طولانی شدن پروسه انتخاب استاندار آذربایجان شرقی است.

وی افزود: به نتیجه نرسیدن در انتخاب استاندار آذربایجان ‌شرقی زمینه‌ساز ورود جریانات مختلف شده و می‌شود و در نتیجه این موضوع به مصلحت نخواهد بود.

سعیدی در پاسخ به اینکه آیا مجمع گزینه‌ای را معرفی خواهد کرد، گفت: اگر دولت در این رابطه نظر بخواهد و کسی را به مجمع معرفی کند اعلام نظر خواهیم کرد و فقط به انتقال نظرات مردم استان بسنده خواهیم کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس به رایزنی با معاون پارلمانی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: در این رایزنی تاکید شد که این روند باعث پیچیده‌تر شدن این موضوع می‌شود که به هیچ عنوان خوشایند نیست.

وی اضافه کرد: انصاری قول‌هایی در این رابطه داده و مقرر شده تا امروز بعد از ظهر رایزنی دوباره صورت گیرد.

سعیدی بر وجود تعامل در این مرحله حساس برای استان تاکید کرد و گفت: همه باید در راستای تعاملی سازنده برای انتخاب فردی شایسته که بتواند این کشتی را به ساحل مقصود برساند، تلاش کنیم.

با معرفی علی عبدالعلی‌زاده به عنوان مشاور عالی وزارت کشور، هاشمی استاندار تهران و پورحسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی کشور که از جمله گزینه‌های تصدی استاندار آذربایجان شرقی بودند، حالا مردم آذربایجان شرقی منتظر هستند ببینند دوازدهمین استاندار آذربایجان شرقی چه کسی خواهد بود.

خطه آذربایجان در تاریخ معاصر، بزرگانی چون امیرکبیر، قائم‌مقام و مصدق را به خود دیده است و با آغاز دولت تدبیر و امید مردم آن همچنان منتظرند تا ببینند که کلید روحانی چه کسی را به عنوان دوازدهمین استاندار آذربایجان ‌شرقی از صندوقچه دولت یازدهم بیرون می‌آورد.


نوشته شده در   دوشنبه 8 مهر 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode