ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 25 شهريور 1392     |     کد : 59616

طرح جامع 32 بقعه متبرکه در دست اجراست

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: در سطح استان 314 امامزاده داریم که طرح جامع 32 بقعه آغاز شده است و تا پایان برنامه پنج ساله در تمام بقاع طرح جامع در راستای احیا و توسعه بقاع اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:
طرح جامع 32 بقعه متبرکه در دست اجراست
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: در سطح استان 314 امامزاده داریم که طرح جامع 32 بقعه آغاز شده است و تا پایان برنامه پنج ساله در تمام بقاع طرح جامع در راستای احیا و توسعه بقاع اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی ظهر امروز در همایش تجلیل از خادمان امامزادگان شهرستان مرند اظهار کرد: امامزاده سید احمد مرند از معتبرترین امامزادگان استان است که متاسفانه تاکنون توجه کافی برای توسعه این مکان مهم مذهبی و تاریخی کهن صورت نگرفته است.

وی از ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در تمام امامزادگان استان خبر داد و گفت: طرح جامع امامزاده سید احمد مرند در زمینی به وسعت 2 هزار متر مربع شامل عملیات عمرانی و اجرایی تربت‌خانه، زائرسرا، احداث کتابخانه و هتل برای زائران و گردشگران صورت گرفته و به زودی در اختیار مردم مومن و متدین شهرستان و زائران قرار خواهد گرفت.

حسینی در مورد زمان اجرای کامل و اعتبار امامزاده احمد مرند گفت: این طرح در قالب طرح مودت و کمک‌های مردمی راه‌اندازی شده و بخشی از اعتبارات دولتی نیز با تخصیص به موقع کمک خواهد کرد تا به این وسیله در طول شش ماه آینده به بهره‌برداری کامل برسد.

وی اضافه کرد: در طرح جامع امامزاده پیش‌بینی‌های لازم از جمله فضای سبز کتابخانه زائرسرا و دیگر امکانات رفاهی برای زائران انجام خواهد شد و با همکاری مسئولان شهرستان به خصوص شهردار و شورای اسلامی شهر مرند شاهد تحولات عظیمی در این مکان مقدس خواهیم بود.

حسینی گفت: با توجه به قداست و قدمت این امامزاده و چشم‌انداز زیبایی که این محل دارد، به خصوص به دلیل قرار گرفتن در کنار بلوار 55 متری آیت‌الله مرندی، می‌تواند اذعان کرد که این امر انتظارات چند ساله مردم متدین و مومن مرند را برآورده خواهد ساخت.

وی افزود: در سطح استان آذربایجان‌شرقی 314 امامزاده داریم که طرح جامع 32 امامزاده آغاز شده است و تا پایان برنامه پنج ساله در تمام امامزاده‌ها طرح جامع در راستای احیا و توسعه امامزاده‌ها اجرا خواهد شد.

حسینی در ادامه از چاپ کتاب فرهنگ جامع امامزادگان استان آذربایجان‌شرقی توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه خبر داد و اظهار کرد: تا پایان نیمه نخست سال‌جاری از این اثر نفیس و معنوی رونمایی می‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 25 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode