ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 شهريور 1392     |     کد : 59464

حمايت از ملت هاي مظلوم آرمان جمهوري اسلامي ايران است

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: جمهوري اسلامي ايران مخالف جنگ در هر نقطه از جهان بوده و حمايت از ملت هاي مظلوم آرمان هاي اصولي آن است.


 نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز گفت: جمهوري اسلامي ايران مخالف جنگ در هر نقطه از جهان بوده و حمايت از ملت هاي مظلوم آرمان هاي اصولي آن است.

آيت الله محسن مجتهد شبستري در خطبه هاي نماز جمعه اين شهر با اشاره به عقب نشيني رييس جمهوري امريكا از حمله نظامي به سوريه اظهاركرد: چند عامل در اين عقب نشيني دخيل بود.
وي افزود: عقب نشيني انگليس، همراهي نكردن شوراي همكاري خليج فارس، مخالفت و عقب نشيني بيست كشور صنعتي جهان، مخالفت ملل جهان بويژه مردم آمريكا، موافقت دولت سوريه با طرح نظارت سازمان ملل بر سلاح هاي شيميايي و مهمتر از همه مخالفت جمهوري اسلامي ايران با جنگ و حمايت از سوريه از جمله عوامل مهار جنگ بوده اند.
امام جمعه تبريز خاطر نشان كرد: موضع رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ايران حمايت از ملت هاي مظلوم جهان به خصوص فلسطين و سوريه است و تا آخرين نفس مبارزه با ظالمان را ادامه مي دهد.
وي با اشاره به اجلاس ائمه جمعه كشور گفت: ۷۵۰ امام جمعه در كشور وجود دارد و اين اجلاس هر دو سال يك بار تشكيل مي شود.
آيت الله مجتهد شبستري ادامه داد: اين اجلاس دستاوردهاي بسيار مهمي از جمله تشرف به ديدار رهبر معظم انقلاب و بررسي مشكلات اقتصادي، سياسي و فرهنگي داشت.
وي بيانات رهبر معظم انقلاب در اين ديدار را كلان نگري و نگاه جامع به مسايل در مقابل بخشي نگري و نگاه ناقص ذكر كرد و افزود: بررسي مسايل فرهنگي از اهم مسايل در اين اجلاس بود كه مسوولان بايد عنايت ويژه اي بدان داشته باشند.
امام جمعه تبريز با انتقاد از برخي حركت هاي غير ديني از جمله عروس گرداني در سطح شهر اظهاركرد: تبريز يك شهر مذهبي است و اجازه ندهيد فرهنگ مبتذل غرب اين شهر را مورد هجمه قرار داده و شهر رنگ غير اسلامي به خود گيرد
.


نوشته شده در   جمعه 22 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode