ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 16 شهريور 1392     |     کد : 59167

اعياد ائمه(ع) از شاخص هاي ورود به بحث هاي نشاط اجتماعي است

مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: با توجه به اينکه جامعه با خلاء نشاط اجتماعي مواجه است اعياد ائمه(ع) براي ورود به بحث نشاط اجتماعي از شاخص هاي مهم است.



حجت الاسلام عظيمي:

اعياد ائمه(ع) از شاخص هاي ورود به بحث هاي نشاط اجتماعي است 
مديرکل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: با توجه به اينکه جامعه با خلاء نشاط اجتماعي مواجه است اعياد ائمه(ع) براي ورود به بحث نشاط اجتماعي از شاخص هاي مهم است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حميد عظيمي صبح شنبه در ستاد ساماندهي شئون فرهنگي آذربايجان شرقي گفت: بحث نشاط اجتماعي يکي از بحث هايي است که مقام معظم رهبري در ديدار مداحان در روز ولادت حضرت زهرا(س)امسال برآن تاكيد كردند و فرمودند: مداحان فقط بدنبال گرياندن مخاطب نباشند، بلكه سيره اهل بيت را با مداحي شاد هم مي توان معرفي كرد و اين امر در کارگروه هاي وزرات کشور به طور جدي دنبال مي شود و در حال حاضر جامعه با فقر نشاط اجتماعي مواجه است.

وي افزود: با توجه به اينکه اين موضوع از سال هاي گذشته در استان وجود دارد با اجراي برنامه هاي نشاط آور در ميادين شهر توانستيم تا حدودي خلا ها را پر کنيم كه اين امر نيز نياز به بازنگري و تطبيق به شرع دارد.

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي با اشاره به الگوسازي نشاط اجتماعي در جامعه افزود: بايد بحث نشاط اجتماعي را در اولويت هاي کاري خود قرار دهيم و سبک هاي نشاط اجتماعي را در جامعه الگوسازي کنيم.

حجت الاسلام عظيمي ادامه داد: با توجه به تاکيد مراجع همان طور که در دهه فاطميه عزاداري صورت مي گيرد بايد در دهه کرامت نيز نشاط در جامعه حاکم شود.

مدير کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي گفت: متاسفانه با توجه به اينکه تعريفي از جشن اسلامي نداريم از برگزاري جشن هاي نشاوط آور در جامعه عاجز هستيم.

عظيمي دستگاه هاي فرهنگي را براي برگزاري مراسم هاي نشاط آور ضروري دانست و ادامه داد: برگزاري برنامه هاي نشاط اجتماعي در روزهاي اعياد مناسب است و بايد از طريق دستگاه هاي فرهنگي اين موضوع پيگيري و برگزار شود.

وي به کثرت روزهاي تعطيل در کشور اشاره کرد و گفت: يکي از عواملي که باعث ساقط شدن نظام طاغوت شد بحث تعطيلي زياد در کشور بود و در مسائل اقتصادي بحث تعطيلات کمرشکن است.

عظيمي اضافه کرد: مناسبت هاي كه در طول سال در زمان تحصيل دانش آموزان روي مي دهد بايد مورد توجه كافي قرار گيرند و برنامه هاي ويژه آن مناسبت در ضمن تعطيلي درسهاي اصلي و با عدم خروج از محيط آموزشي صورت پذيرد تا آينده سازان ايران اسلامي با مناسبت هاي ملي و مذهبي آشنا شوند.


نوشته شده در   شنبه 16 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode