ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 11 شهريور 1392     |     کد : 58862

جلسه مجمع نمایندگان‌ آذربایجان‌شرقی با وزیر کشور برای انتخاب استاندار

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا شب جلسه مجمع نمایندگان‌ آذربایجان شرقی در مجلس با وزیر کشور برای تعیین استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

فردا شب برگزار می‌شود
جلسه مجمع نمایندگان‌ آذربایجان‌شرقی با وزیر کشور برای انتخاب استاندار
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: فردا شب جلسه مجمع نمایندگان‌ آذربایجان شرقی در مجلس با وزیر کشور برای تعیین استاندار آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
خبرگزاری فارس: جلسه مجمع نمایندگان‌ آذربایجان‌شرقی با وزیر کشور برای انتخاب استاندار
رضا رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طبق مذاکرات صورت گفته مقرر شده با نمایندگان استان گزینه‌هایی را برای سکانداری آذربایجان‌شرقی معرفی و وزارت کشور نیز با قرار دادن نفرات مورد نظر خود در جمع این لیست فرد نهایی را برای آذربایجان شرقی انتخاب و معرفی کنند.

وی تاکید کرد: انتخاب استاندار برای استاندار آذربایجان‌شرقی دارای حساسیت است و باید با دقت همراه باشد.

رحمانی به وجود ظرفیت‌های بالقوه استان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت‌های بالقوه برای بالفعل شدن فردی فعالع آشنا، اقتصاد و صنعت را می‌طلبد تا ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی استان را فعال کند و زمینه را برای رشد و ترقی نه تنها استان بلکه کشور را فراهم آورد چرا که ظرفیت‌های یاد شده می‌تواند رشد و توسعه قابل توجهی به خصوص در اقتصاد را در موقعیت برای کشور فراهم آورد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی درباره مدیریت این شخصیت اظهار‌ کرد: مدیریت و توانایی پیگیری مطالبات در سطح کلان نیز باید از شاخص‌های فرد منتخب برای این سمت باشد.

گزینه نهایی برای استاندار آذربایجان‌شرقی مشخص و معرفی نشده است

رحمانی چهره ملی بودن، آشنایی و نزدیکی با دستگاه‌هایی دولتی را از ویژگی‌های دیگر استاندار آذربایجان شرقی دانست و گفت: استاندار آذربایجان شرقی باید چهره‌ای ملی باشد.

وی یادآور شد: هنوز گزینه نهایی سکانداری استاندار آذربایجان شرقی مشخص و معرفی نشده است.

رحمانی اضافه کرد: استاندار آذربایجان‌شرقی باید فردی باشد که وقتی می‌خواهد با رئیس‌جمهوری تلفنی صحبت کند،‌ رئیس جمهور او را به نام بشناسد، ‌نه اینکه خود را استاندار آذربایجان‌شرقی معرفی کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: به لحاظ موقعیت جغرافیایی، ‌سابقه تاریخی و ظرفیت‌های بالقوه،‌ استانداری قوی را می‌طلبد تا بتواند با برنامه حرکت کرده و موفقیت‌های بیشتری را برای منطقه به ارمغان بیاورد.


نوشته شده در   دوشنبه 11 شهريور 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode