ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 تير 1392     |     کد : 56436

آیت الله مجتهد شبستری: دولت فعلی و آینده در مقابل تهاجم فرهنگی تدبیر کنند

خبرگزاری مهر : نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز خواستار توجه دولت های دهم و یازدهم برای کنترل تهاجم فرهنگی موجود علیه نوجوانان و جوانان در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی شد.


خبرگزاری مهر : نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز خواستار توجه دولت های دهم و یازدهم برای کنترل تهاجم فرهنگی موجود علیه نوجوانان و جوانان در شبکه های ماهواره ای و اجتماعی شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز ابراز داشت: متاسفانه در شرایط فعلی با گسترش ماهواره ها و شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک که بی بند و باری های جنسی و دوستی دختر و پسر را ترویج می کند نوجوانان و جوانان در معرض خطر قرار گرفته اند.

وی افزود: استفاده از این ابزارهای نوین در دوران حساس تربیتی فرزندان علاوه بر اینکه روح و روان آنها را خدشه دار می کند بلکه موجب افت تحصیلی آنها نیز می شود.

آیت الله مجتهد شبستری ادامه داد: بنا به اعلام روانشناسان اگر یک دانش آموز روزانه یک بار به دنیای مجازی مراجعه داشته باشد به طور متوسط 25 دقیقه وقت او را صرف و مانع مطالعه دروس می شود.

امام جمعه تبریز از عموم خانواده ها خواست وسایل ارتباطی نظیر ماهواره را از خانه ها جمع و بر استفاده فرزندان خود از اینترنت نظارت دقیق داشته باشند.

وی همچنین با بزرگداشت روز 21 تیر ماه روز عفاف و حجاب در کشور گفت: مردان و زنان مسلمان در سال 1314 شمسی در اعتراض به کشف حجاب رضا خانی توسط ایادی رژیم منحوس پهلوی ، در مسجد گوهرشاد مشهد اعتراض کرده و با رگبار مسلسل ارتش شاهنشاهی به خاک و خون کشیده شدند که شمار این شهدا به بیش از دو هزار نفر رسید.

آیت الله مجتهد شبستری تصریح کرد: ملت ایران برای حفظ حجاب اسلامی چنین جانفشانی هایی کرده اند و شهدای بی شماری را تقدیم اسلام کرده اند.

امام جمعه تبریز در ادامه به مسایل مصر اشاره کرد و گفت: اعتراضات علیه محمد مرسی باعث شد تا ارتش مصر وارد عمل شود و با کنار گذاشتن وی کشور را در دست گرفتند در حالیکه از ریاست مرسی یک سال بیشتر نگذشته بود.

وی ابراز داشت: ارتش مصر سعی دارد با روی کار آوردن چهره های ملی چنین وانمود کند که اقدامش کودتا نبوده است اما نظر سنجی های موجود نشان می دهد از 10 نفر مصری هشت نفر مخالف اعمال سیاست های آمریکایی در این کشورند.

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به ناکامی های دولت مرسی گفت: ناتوانی دولت سابق مصر برای بستن سفارت اسرائیل که خواست انقلابیون مصری بود یکی از دلایلی است که موجب برکناری دولت مرسی شد.

وی بهترین راهکار برای حل بحران مصر را انتخابات دانست و گفت: با انتخاب دولت جدید ، ارتش باید به پادگان ها بازگردد.

امام جمعه تبریز همچنین به اوضاع سوریه اشاره کرد و موفقیت های ارتش این کشور در پاکسازی مناطق اشغال شده به دست مزدوران آمریکایی و اسراییلی را نوید بخش پیروزی اسلام در برابر دشمنان اسلام دانست.

آیت الله مجتهد شبستری از عموم مومنان خواست تا در ماه رمضان با رعایت شرایع اسلامی مصداق آیه شریفه "لعلکم تتقون" شویم.


نوشته شده در   جمعه 21 تير 1392  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode