ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 24 شهريور 1390     |     کد : 25338

استاد شهریار شاعری انقلابی و ارزش‌مدار بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: استاد شهریار شاعری متعهد، انقلابی و ارزش‌مدار بود و اشعار بی‌‌بدیل او در حافظه تاریخ ماندگار شده است.

استاد شهریار شاعری انقلابی و ارزش‌مدار بود 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: استاد شهریار شاعری متعهد، انقلابی و ارزش‌مدار بود و اشعار بی‌‌بدیل او در حافظه تاریخ ماندگار شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده با اشاره به برگزاری آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: یاد و نام استاد شهریار به عنوان یکی از ارکان شعر معاصر همزمان با روز ملی شعر و ادب فارسی در تبریز گرامی داشته می‌شود.
وی افزود: استاد شهریار در ادبیات ایران اسلامی جایگاهی رفیع دارد و مقام و منزلت ادبی وی بسیار شامخ است.
داننده گفت: این استاد بلندآوازه علاوه بر ذوق غنی شاعری، به فضائل حمیده و خصائل پسندیده همچون عشق و ارادت به ائمه معصومین و انس با قرآن نیز آراسته بود و به همین دلیل اشعار وی همچون ستاره‌ای بر بلندای آسمان ادب این مرز و بوم می درخشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: آذربایجان و تبریز همواره یکی از کانون‌ها و قطب‌های مهم فرهنگی کشور بوده و تامل در آثار مکتوب همچنین ظهور ادبا و شعرایی همچون استاد شهریار دلیلی بر این مدعاست.
براساس این گزارش همایش بزرگداشت روز ملی شعر و ادب روز شنبه بیست و ششم شهریورماه جاری ساعت 17 و 30 دقیقه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن ادبی تبریز، انجمن علمی ـ آموزشی معلمان زبان و ادبیات فارسی استان و موسسه فرهنگی هنری مهر طاهاآذر در تالار اقبال‌آذر مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود.
در این آیین همچنین حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، مدیران کل و شعرای برجسته استان‌های همجوار و کشور نیز حضور می‌یابند.


نوشته شده در   پنجشنبه 24 شهريور 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode