ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 اسفند 1398     |     کد : 191537

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان باز است میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان باز است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی به مناسبت روز شهدا تاکید کرد: امروز جوانان ما نیک می‌دانند که میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان گشوده است.

ایسنا/آذربایجان شرقی: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با صدور پیامی به مناسبت روز شهدا تاکید کرد: امروز جوانان ما نیک می‌دانند که میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان گشوده است.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

22 اسفند ماه در تقویم رسمی کشور یادآور مقام شامخ شهید، شهادت و اندیشه های والای فداکاریِ رادمردانی است که حافظ استقلال ملی و حریم مرزهای جغرافیایی شدند.

مجاهدت فرزندان این ملت بزرگ؛ دفاعی غیورانه از اسلام و جمهوری اسلامی بود و اسلام و امت اسلامی را سرافراز کرد و با گذشت روزگار پُرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران و آشکار شدن افق های تازه، ارزش جانبازی این شهیدان جلوه بیشتر می‌یابد.

شهدا با خون خود بنیان انقلاب و نظام اسلامی عظیم و پرشکوه را مستحکم کردند و نهال نو رسی را به درخت ستبر و ریشه دار تبدیل نمودند.

و امروز جوانان ما نیک می‌دانند که میدان مجاهدت در عرصه‌های گوناگون همچنان گشوده است، و قله جهاد، شهادت است.

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلً.

و چنین است که مجاهدت بی نظیر ملت ایران الگویی شده است برای همه امت اسلامی که رمز عزت و استقلال و سعادت را که همان جهاد فداکارانه می‌دانند، در عمل به همه نشان داده اند.

در این روز ضمن تکریم خانواده معظم شهیدان و اهتزاز عَلَم شهدا و زنده ‌نگه داشتن سیره و راه افتخارآمیز و تابناک آنان، سلام و درود خود را نثار آنان و بازماندگان صبورشان و بر همه ایثارگران راه حق میکنیم، چرا که یاد شهیدان عزیز والامقام، زندگی بخش است.


برچسب ها
نوشته شده در   جمعه 23 اسفند 1398  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode