ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 18 تير 1403
دوشنبه 18 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390     |     کد : 19059

گفتمان ديني جايگاه علم و دانش در اسلام در شهرستان مرند برگزار شد

همزمان با گراميداشت هفته معلم اداره تبليغات اسلامي شهرستان مرند گفتمان ديني با موضوع "جايگاه علم و دانش در اسلام" در محل نمازخانه دبيرستان صدراي مرند برگزار شد.

همزمان با گراميداشت هفته معلم اداره تبليغات اسلامي شهرستان مرند گفتمان ديني با موضوع "جايگاه علم و دانش در اسلام" در محل نمازخانه دبيرستان صدراي مرند برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي اداره‌کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، همزمان با گراميداشت هفته معلم به همت اداره تبليغات اسلامي شهرستان مرند،گفتمان ديني با موضوع «جايگاه علم و دانش در اسلام» با حضور حجت‌الاسلام جليل پورتقي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان مرند در محل نمازخانه دبيرستان صدراي مرند برگزار شد.

در اين جلسه که جمعي از دانش آموزان و دبيران دبيرستان صدرا حضور داشتند حجت‌‌‌الاسلام پورتقي با اشاره به اهميت علم در اسلام گفت: در هيچ مكتب و ديني از اديان خداوند به اندازه اسلام به علم و آموختن آن اهميت داده نشده و دين اسلام و پيامبر اعظم (ص) از آغاز بعثت و ظهور اسلام به اهميت دانش اشاره داشتند.

وي خاطرنشان کرد: وقتي تاريخ و سرگذشت علماي ديني را مطالعه مي کنيم مي‌بينيم كه در گذشته براي تحصيل و فراگيري علم زحمات زيادي مي‌كشيدند و در شهرهاي ديگر بايد عزيمت كرده تا در سركلاس درس حضور يابند اما امروز در سراسر كشور دانشگاه ، مدرسه و حوزه‌هاي علميه وجود دارد و به راحتي مي‌توان به ادامه تحصيل بپردازند.

وي درادامه علم توأم با تقوي واخلاق ديني را رمز موفقيت دانش آموختگان دانست و اظهار داشت: اگردانش آموزان خود را به نيروي علم و تقوي واخلاق مجهز کنند جامعه آنان را با آغوش باز مي پذيرد و مجذوب مردم خواهند بود.

لازم به ذكر است؛ در ادامه جلسه پرسش و پاسخي پيرامون همين موضوع برگزار شد و دانش آموزان ودبيران حاضر نيز نظرات خود را در مود مقوله علم آموزي عنوان كردند.


نوشته شده در   پنجشنبه 15 ارديبهشت 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode