ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 16 فروردين 1390     |     کد : 17585

اعلام فراخوان داستان ‌نويسي كوتاه با موضوع سيره عملي امام خميني

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از اعلام فراخوان داستان‌نويسي با موضوع سيره عملي امام خميني (ره) به منظور چاپ كتاب مجموعه داستان خبر داد.

سرپرست حوزه هنري تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي از اعلام فراخوان داستان‌نويسي با موضوع سيره عملي امام خميني (ره) به منظور چاپ كتاب مجموعه داستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ؛ شهرام خدايي اظهار داشت: شخصيت امام خميني (قدس سره) و زندگي سراسر پندآموز آن حضرت بستر مناسبي براي توليدات هنري و از جمله داستان كوتاه است.

وي جايگاه و ظرفيت ادبيات و داستان كوتاه را براي تبيين انديشه‌هاي متعالي امام راحل بي‌بديل دانست و گفت: ترويج سيره عملي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، نگاهي هنرمندانه و دين‌مدار مي‌طلبد و اين مهم از عهده نويسندگان متعهد و ارزشي برمي‌آيد.

سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي زندگي امام خميني (ره) را در عرصه‌هاي اجتماعي، سياسي و مذهبي داراي نكات قابل توجهي دانست و از داستان‌نويسان خواست تا در شاخه‌هاي مختلف از جمله رابطه امام با كودكان، نوجوانان و جوانان، نگاه متعالي امام به زنان و خانواده، انديشه‌هاي اجتماعي امام و وصيتنامه الهي سياسي امام به نگارش داستان بپردازند.

خدايي از هنرمندان عرصه ادبيات و به ويژه داستان‌نويسان كوتاه خواست تا داستان‌هاي كوتاه خود را با موضوع سيره عملي امام خميني (ره) و با توجه به استانداردهاي داستان كوتاه حداكثر تا پايان فروردين ماه سال آتي به حوزه هنري استان آذربايجان شرقي تحويل دهند.

سرپرست حوزه هنري آذربايجان شرقي همچنين گفت: نخستين كتاب مشتمل بر داستان‌هاي منتخب رسيده همزمان با 14 خرداد ماه سال 90 و در سالروز رحلت جانگداز امام امت در دسترس رهروان آن حضرت قرار خواهد گرفت.

علاقه‌مندان براي شركت در اين حركت فرهنگي مي‌توانند به حوزه هنري استان واقع در تبريز، چهارراه شريعتي، طبقه فوقاني سينما قدس مراجعه و يا از طريق رايانامه به نشاني admin@artabriz.ir با حوزه هنري مكاتبه كنند.


نوشته شده در   سه شنبه 16 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode