ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 6 فروردين 1390     |     کد : 17199

اجراي 3 هزار ميليارد ريال طرح و پروژه عمراني در تبريز

شهردار تبريز از اجراي 3 هزار ميليارد ريال طرح و پروژه عمراني در تبريز خبر داد.


شهردار تبريز از اجراي 3 هزار ميليارد ريال طرح و پروژه عمراني در تبريز خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي شهرداري تبريز، عليرضا نوين اظهار داشت: با وجود وجود و بروز مشكلات متعدد مالي در سال 89 كه به دليل ركود مسكن، كاهش ساخت و ساز و به تبع آن كاهش درآمدهاي شهرداري حاصل شد، سال گذشته به لحاظ اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني، خدماتي از سوي شهرداري، سالي موفق براي شهرداري بود و شهرداري تبريز توانست با وجود اين مشكلات با قدرت به خدمات رساني به مردم اقدام كند.
وي افزود: شهرداري تبريز در طول سال گذشته و به مناسب‌هاي مختلف صدها طرح و پروژه بزرگ و كوچك عمراني، خدماتي، رفاهي، فرهنگي و ورزشي را اجرا و تحويل شهروندان داد و تنها سازماني بود كه تا آخرين روزهاي سال اقدام به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌هاي عمراني خود كرد.
شهردار تبريز اجراي بالغ بر 3 هزار ميليارد ريال طرح و پروژه عمراني خدماتي در طول سال 89، كسب چندين رتبه و مقام برتر ملي و بين‌المللي، برپايي هفته‌هاي متعدد فرهنگي در شهرهاي كشور، توسعه فضاي سبز شهري، اجراي طرح‌هاي متعدد مسيرگشايي، توسعه فضاهاي ورزشي، تحولات شهرسازي، توجه جدي به زيباسازي شهري، موفقيت در جذب سرمايه‌گذاري بخش خصوصي و افزايش فعاليت‌هاي فرهنگي هنري را از مصاديق بارز موفقيت شهرداري تبريز در سال 89 برشمرد.
شهردار تبريز همچنين با اشاره به بودجه يك هزار و 234 ميليارد توماني شهرداري تبريز امسال گفت: تلاش براي افزايش اعتبارات عمراني، تسريع روند احياي بافت‌هاي فرسوده، توسعه فضاي سبز، بهبود و توسعه زيرساخت‌هاي حمل و نقل درون شهري، ساماندهي حاشيه نشيني و افزايش خدمات محله‌اي از محورها و اهداف عمده و اصلي بودحه سال 90 شهرداري تبريز به شمار مي‌رود.
نوين خاطر نشان كرد: همچنين در سال آينده 350 ميليارد تومان اوراق مشاركت براي احياي بافت‌هاي فرسوده شهري از سوي شهرداري تبريز منتشر مي‌شود.
وي همچنين با اشاره به طرح‌هاي مهم پيش‌بيني شده براي سال آينده گفت: اجراي خط دو مترو ، ترامواي شهر، آبگيري و نورپردازي مهرانه رود، توسعه تله كابين و اجراي مسير گشايي‌هاي جديد در شهر تبريز از مهم‌ترين پروژه‌هاي سال جاري است.


نوشته شده در   شنبه 6 فروردين 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode