ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 17 تير 1403
يکشنبه 17 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 12 اسفند 1389     |     کد : 16209

مديرمدير موسسه قرآني نور تبريز‌: ظرفيت ‌لازم براي فعاليت‌هاي قرآني در تبريز فراهم است

مدير موسسه قرآني نور تبريز‌ گفت: ظرفيت فوق‌العاده‌اي براي توسعه فعاليت‌هاي قرآني در تبريز فراهم است.

مدير موسسه قرآني نور تبريز‌ گفت: ظرفيت فوق‌العاده‌اي براي توسعه فعاليت‌هاي قرآني در تبريز فراهم است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي،مدير موسسه قرآني نور تبريز اظهار داشت: موسسه نور قرآن و عترت تبريز از سال 79 زير نظر دارالقرآن الكريم تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي آغاز به كار كرده و كلاس‌هاي روخواني، تجويد، مفاهيم و حفظ را در دو بخش برگزار مي‌كند.

خرازيان تاكيد كرد: با توجه به قراگيري اين موسسه در منطقه‌اي نسبتاً محروم، فعاليت گسترده‌اي مدنظر است كه اميدواريم به خوبي بتوان آن را پياده كرد.

وي گفت: بايد براي مراكز قرآني چاره‌انديشي شود و با توجه به رويكرد فرهنگي و مذهبي دولت در اين زمينه لازم است راهكارهاي كارآمدتري براي آن پايه‌ريزي كرد.

مدير موسسه نور قرآن تبريز تاكيد كرد: در گذشته برخي مسئولان در مقابل فعاليت‌هاي قرآني قرار داشتند و در برابر فعاليت‌هاي قرآني سنگ‌اندازي مي‌كردند كه در دولت نهم و دهم ايستادگي در مقابل اين امور وجود ندارد.

وي اظهار داشت: موسسات قرآني مطرح تبريز منطبق بر اساسنامه نظام جمهوري اسلامي تشكيل شده و پيرو مطلق ولايت فقيه هستند.

مدير موسسه نور قرآن تبريز افزود: دغدغه مسائل مالي در چنين مجموعه‌هايي به عنوان يك مركز قرآني نبايد وجود داشته باشد و افتخار اين مراكز حركت در مسير ولايت است.

وي تاكيد كرد: با توجه به جايگاه قانوني و ولايي اين مراكز قرآني، بايد مسئولان توجه بيشتري داشته باشند اما برخي دولتمردان به مراكز قرآني اهميتي حتي در سطح فعاليت‌هاي ورزشي يا فرهنگي نيز نمي‌دهند.

خرازيان افزود: ظرفيت فعاليت‌هاي قرآني در تبريز فراهم است و در صورت توجه مسئولان امكان گسترش قابل توجه فعاليت‌ها ميسر خواهد بود.

وي گفت: موضوعات حقوقي اين موسسات نيز بايد يك بار براي هميشه حل شود تا اين مراكز دغدغه‌هاي خود را در اين راستا حل و فصل كنند.

خرازيان با اشاره به بودجه فرهنگي استان تاكيد كرد: جايگاه مراكز قرآني و فعاليت‌هاي مربوط به آن در اين زمينه بايد مشخص شود.


نوشته شده در   پنجشنبه 12 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode