ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 9 اسفند 1389     |     کد : 16064

شركت رييس اداره تبليغات اسلامي هشترود در همايش مديران شهرستان

همايش مديران هشترود با حضور رييس اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان برگزارو امام جمعه هشترود طي سخناني در اين همايش گفت: مردم شهرستان هشترود در آينده‌اي نزديك صاحب مصلا مي‌شوند.

همايش مديران هشترود با حضور رييس اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان برگزارو امام جمعه هشترود طي سخناني در اين همايش گفت: مردم شهرستان هشترود در آينده‌اي نزديك صاحب مصلا مي‌شوند.
به گزارش روابط عمومي ادراه كل تبليغات اسلامي اذربايجان شرقي؛‌ حجت‌الاسلام سعيد رشادي صبح امروز در جمع مديران شهرستان،با اعلام اين مطلب گفت: با توجه به اينكه شهرستان هشترود مصلا ندارد و مسجد جامع هشترود نيز جوابگوي خيل عظيم مومنان نمازگزار اعم از خواهران وبرادران نيست كه اين مسئله باعث به وجود آمدن پاره‌اي از مشكلات شده است، از اين رو با رايزني‌هاي انجام گرفته به زودي مصلا در اين شهرستان ساخته مي‌شود.

امام جمعه هشترود اضافه كرد: بر همين اساس با مسئولان ذي‌ربط در مورد انبار گندم (سيلو) كه در داخل شهر هشترود بلا استفاده مانده است، صحبت شده تا از آن به عنوان مصلا استفاده شود كه كار آماده كردن آن به زودي آغاز خواهد شد.

وي تصريح كرد: كار ساخت اين مصلا چندمنظوره خواهد بود و جوانان مي‌توانند از آن در كارهاي فرهنگي، هنري و ورزشي نيز استفاده بهينه كنند.

امام جمعه هشترود در ادامه به دستگاه‌هاي گيرنده ماهواره‌اي نيز اشاره كرد و گفت: خانواده‌ها خصوصاً پدران و مادران بايد هوشيار باشند و از ورود اين دستگاه به محيط خانواده جلوگيري كنند.

وي تصريح كرد: ترفند جديد دشمنان اين است كه جوانان اين مملكت را با فيلم‌ها و برنامه‌هاي مبتذل، بي‌بند و بار كرده و عقيده آنان را نسبت به خانواده و جامعه سست كنند.

امام جمعه هشترود در ادامه به خانواده‌ها هشدار داد كه اگر اين دستگاه در خانواده‌ها رسوخ پيدا كند، اسلام، قرآن و ايمان جوانان هدف قرار مي‌گيرد.

وي همچنين گفت: بايد مواظب بود و از خطرات اين دستگاه جوانان را آگاه كرد تا گرفتار ترفند دشمنان ايران نشوند. 


نوشته شده در   دوشنبه 9 اسفند 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode