ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 دي 1389     |     کد : 13669

تقويت مثبت بايد در راس برنامه هاي آموزشي قرار گيرد

مدير كل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي گفت: مدارس صدرا بايد با استفاده از تقويت هاي مثبت گرايش دانش آموزان به تعليم و تربيت را كسترش دهند. به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي؛‌ حجت الاسلام حميد عظيمي در نشست با مديران مدارس صدراي(علوم و معارف اسلامي ) استان با بيان اين مطلب گفت: استفاده از اصل پاداش يكي از بهترين شيوه هاي ترغيب به آموزش و اجراي برنامه ها است و اين شيوه بايد در بين مدارس صدرا نيز لحاظ شود. وي با اشاره به قابليت هاي تكنولوژي هاي نوين

مدير كل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي گفت: مدارس صدرا بايد با استفاده از تقويت هاي مثبت گرايش دانش آموزان به تعليم و تربيت را كسترش دهند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي؛‌ حجت الاسلام حميد عظيمي در نشست با مديران مدارس صدراي(علوم و معارف اسلامي ) استان با بيان اين مطلب گفت: استفاده از اصل پاداش يكي از بهترين شيوه هاي ترغيب به آموزش و اجراي برنامه ها است و اين شيوه بايد در بين مدارس صدرا نيز لحاظ شود. وي با اشاره به قابليت هاي تكنولوژي هاي نوين در بحث آموزش افزود: اين مدارس بايد از نرم افزار هاي آموزشي و كتب هاي در سطح فهم دانش آموزان استفاده نمايند . عظيمي به فرايند درگيري دانش آموزان در بحث آموزش تاكيد كرد و افزود: معلمان مي توانند با استفاده از كنفرانس هاي آموزشي و ... بازدهي آموزشي دانش آموزان را افزايش دهند. حميد عظيمي سرابي تربيت نيروي انساني را از اولويت هاي اصلي مدارس صدرا دانست و افزود: اين مدارس بايد با تربيت نيروهاي فعال و توانمند و متهد به نظام كوشا باشند. عظيمي در ادامه با اشاره به نقش كارگاه هاي آموزشي در ارتقاء بصيرت دانش آموزان افزود: اين كارگاه ها بايد به صورت هفتگي در اين مدارس برگزار شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 دي 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode