ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 7 ارديبهشت 1403
جمعه 7 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 29 خرداد 1389     |     کد : 8077

همايش هنرمندان شاهد و ايثارگر آذربايجان شرقي برگزار شد

نخستين همايش هنرمندان شاهد و ايثارگر در استان آذربايجان‌شرقي در مجتمع فرهنگي ورزشي صدرا تبريز برگزار شد...

نخستين همايش هنرمندان شاهد و ايثارگر در استان آذربايجان‌شرقي در مجتمع فرهنگي ورزشي صدرا تبريز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، بهلول نعمتي رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي پيش‌ازظهر امروز در اين همايش، حضور هنرمندان شاهد و ايثارگر در رشته‌هاي مختلف را گرامي داشت و يادآور شد: انقلاب ما انقلاب اسلامي و فرهنگي است و منبعث از معارف ديني، وحي ‌الهي و آموزه‌هاي ديني است.
نعمتي افزود: رهبر كبير انقلاب ما حضرت امام خميني(ره) شخصيتي علمي، فرهنگي، هنري و در تمام ابعاد برجسته بود و ابعاد هنري ايشان در شعرهايشان متجلي بود و اشعار ارزشمندي كه سروده‌اند و بعد از ايشان انتشار يافت، نشان مي‌دهد كه در زمينه‌هاي مختلف هنري صاحبنظر بودند.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي يادآور شد: مقام معظم رهبري و بزرگان انقلاب ما صاحب هنر، علم و دانش در عرصه‌هاي مختلف مخصوصاً علومي كه به جامعه نياز است در سطح اعلي هستند.
نعمتي با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري امسال را سال همت مضاعف، كار مضاعف نامگذاري كرده‌اند، اظهار داشت: اين نامگذاري شامل تمام موارد و همه زمينه‌هاست و امروزه ايثارگران و رزمندگان ما سرشار از هنر و هنرمندي و جوانمردي هستند كه بايد آنها را مطالعه و به خوبي منعكس كنيم.
وي افزود: بعضي‌ها بر خلاف واقع، فكر مي‌كنند انقلاب ما تمام شده و مختص هشت سال دوران دفاع مقدس بوده است، ضرورت دارد هنرمندانه دنبال جانبازان عزيز باشند كه گنجينه معارف و معنويت هستند و به دليل شكسته نفسي نمي‌خواهند چيزي بگويند، ما بايد خاطرات و زندگاني آنها را در قالب شعر و فيلم عرضه كنيم.
نعمتي در ادامه اظهار داشت: دشمن احساس كرده است كه از نظر تسليحات، تكنولوژي و امكانات فيزيكي از ما برتر و برجسته است ولي از نظر فرهنگي و ايمان به گرد پاي رزمندگان و انقلابيون ما نمي‌رسد لذا دشمن درصدد است كه بگويد باورهاي ما مبناي منطقي ندارد و به‌روز نيست و نياز است كه هنرمندان ما با خلاقيت هرچه تمام‌تر، هر موضوعي را مدنظر قرار داده و بيان كنند.
وي افزود: شياطين سعي مي‌كنند آنچه كه در متن انقلاب ما وجود دارد كم‌ارزش جلوه دهند و شما فرزندان شهدا، جانبازان و ايثارگران بايد مانند دوران دفاع مقدس كه زمان جنگ تسليحاتي بود و پدران شما در مقابل زورگويي‌هاي دشمنان ايستادند، امروز هم كه جنگ نرم است به شكل ديگري با دشمن مقابله كنيد. امروز فرصتي است و بستر فراهم شده است تا شما هنرمندان ايثارگر برنامه‌هايي را كه مي‌خواهيد، ارائه دهيد.
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان آذربايجان شرقي گفت: تلاش كنيم و شما هنرمندان مي‌توانيد با هنر و تلاش به عنوان افراد موثر و تاثيرگذار نقش‌آفريني كنيد.
در اين مراسم كه با حضور فرماندار شهرستان تبريز برگزار شد، از۱۰نفر نخبه هنرمند شاهد و ايثارگر و ۳۹نفر پيشتاز تجليل شد. 


نوشته شده در   شنبه 29 خرداد 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode