ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 8 ارديبهشت 1403
شنبه 8 ارديبهشت 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 3 دي 1402     |     کد : 202559

کنگره بانوان اثرگذار آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی، از برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیر گذار استان همزمان با سراسر کشور در ۱۳ دی‌ماه خبر داد و گفت:

 مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی، از برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیر گذار استان همزمان با سراسر کشور در ۱۳ دی‌ماه خبر داد و گفت: ارسال مشخصات و اطلاعات به دبیرخانه کنگره بانوان اثرگذار از ۲۲ آذر ماه شروع شده و تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، زهرا کوهی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری، امروز، دوم دیماه، در نشست تخصصی کنگره بانوان اثرگذار استان، از برگزاری دومین کنگره بانوان تاثیر گذار آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور در ۱۳ دی‌ماه خبر داد و گفت: ارسال مشخصات و اطلاعات به دبیرخانه کنگره بانوان اثرگذار از ۲۲ آذرماه سال‌جاری شروع شده و تا پنجم دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی به برگزاری این کنگره با همکاری مردم تاکید کرد و گفت: طبق تاکیدات نهاد ریاست جمهوری این کنگره با مشارکت مردمی صورت خواهد گرفت در این راستا نیز در دوره گذشته، اقشار مختلف مردم از جمله شهرستان‌های استان حضور فعالی داشتند.

کوهی، به برگزیده شدن دو نفر در کنگره بانوان تاثیر گذار سال گذشته اشاره کرد و افزود: خانم معصومه سپهری در عرصه فرهنگ‌وهنر و خانم شایق در عرصه کارآفرینی از شهرستان بستان‌آباد در سال گذشته برگزیده شده بودند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی، از شناسه گرفتن و رسیدن به نقطه مطلوب کنگره بانوان اثرگذار استان ابراز امیدواری کرد و افزود: جشنواره فجر در طی سال‌های گذشته به معروفیت و مشهوریت رسیده و امیدواریم این کنگره که در حوزه بانوان هست به نقطه مطلوب و مناسب خود برسد.

وی فضای مجازی را بالاترین مسیر دسترسی و اطلاع رسانی عنوان کرد و افزود: مسئولان در کارگروه‌های مختلف باید از طریق فضای مجازی عرصه و رویدادهای دومین کنگره بانوان اثرگذار استان برای مردم تبلیغ و تبیین شود.


نوشته شده در   يکشنبه 3 دي 1402  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode